Trends: Succes sau esec?
E interesant si chiar amuzant pe alocuri sa vezi cum se dau peste cap o sumedenie de bloguri si site-uri in a analiza pe toate fetele posibile lansarea de pe 29 iunie a celui mai asteptat terminal mobil din toate timpurile: iPhone.
Se vorbeste de cozi, de ore de lansare, de ore de aprovizionare, de ore de vanzare, de orice. Interesante mi s-au parut (si de aceea vi le recomand) cele doua puncte de vedere de pe AdAge.com, unul despre un posibil esec al iPhone, scris de Al Ries , si celalalt despre un posibil succes, scris de Jonah Bloom, editorul revistei Advertising Age.
UPDATE: Aici cititi putin despre lansare, e un fel de compilatie pentru cei care nu au apucat sa citeasca miile de posturi si articole despre lansarea terminalului, iar aici (video) gasiti cateva strategii de shopping pentru iPhone.
Se vorbeste de cozi, de ore de lansare, de ore de aprovizionare, de ore de vanzare, de orice. Interesante mi s-au parut (si de aceea vi le recomand) cele doua puncte de vedere de pe AdAge.com, unul despre un posibil esec al iPhone, scris de Al Ries , si celalalt despre un posibil succes, scris de Jonah Bloom, editorul revistei Advertising Age.
UPDATE: Aici cititi putin despre lansare, e un fel de compilatie pentru cei care nu au apucat sa citeasca miile de posturi si articole despre lansarea terminalului, iar aici (video) gasiti cateva strategii de shopping pentru iPhone.
1 Comments:
Chiar si articolul tau despre valva creata in jurul telefonului este un punct in plus socotit de agentia de relatii publice care s-a ocupat cu crearea de publicity pentru lansare. Inainte sa apara pe piata telefonul nu exista reclama pozitiva sau negativa, exista doar buzz. Crezi ca vreun consumator va avea retineri sa-l cumpere daca va afla lucru buni despre el doar pentru ca inainte de lansare Al Reis si-a dat si el cu parerea?
Trimiteți un comentariu
<< Home