Advertising: "Get a Mac" a luat Grand Effie
Campania "Get a Mac" (cunoscuta mai degraba pentru "Hello, I'm a Mac. I'm a PC") a luat marele premiu (Grand Effie) la cea de 39-a editie a premiilor Effie de la New York. Dupa lansarea acestei campanii, cota de piata a Apple a crescut cu 42%; la care se adauga cresterea vanzarilor si "influenta culturala" pe care a generat-o.
[via]
[via]
Etichete: Advertising
7 Comments:
pacat ca la noi in romania publicitatea comparativa este interzisa de lege.
bravo pt campanie ;)
@ionut: campania in cauza nu intra la categora publicitate comparativa. asta pt ca ei nu zic windows face sau drege...ci zic de un pc si un mac. "pc" nu este un brand, marca sau altceva de genu...
adrian, cred ca n-ai vazut toate spoturile :)
cota de piata de 42%?? poate la ei in state...
oricum cred ca apple a dus o politica de preturi mult mai accesibila.
e mult de discutat aici, dar cred ca si trecerea la procesoarele intel a fost o strategie care a ajutat mult la cresterea vanzarilor pentru ca a scos Apple din categoria "ciudatilor" si i-a impins catre mainstream.
@adi: ei hai sa fim seriosi :)
sincer eu nu imi dau seama cat de mult i-au ajutat pe cei de la Apple procesoarele Intel sa isi creasca cota de piata... o fi cumparat cineva noul mac fiind convins in principal de capacitatea de a rula si Windows?
cred ca apple reusea si fara Intel, poate nu ajungeau la 42%, dar oricum Apple e pe val si mai mult de atat fac computere al naibii de bune!
si cred ca apple a intrat in mainstream cand calculatorul a devenit obiect domestic ca si aspiratorul...
"...cota de piata a Apple a crescut cu 42%..."
Deci e vorba de "la 42%", nu de "cu...", right?
Cred ca o mare importanta in aceasta crestere a popularitatii produselor Apple din ultimele luni o are si hype-ul generat de iPhone.
@catalin
Results from the “Get a Mac” campaign included market share growth of 42%, record sales and cultural influence.
cred ca am tradus bine, nu? 42% cota de piata e wishful thinking
Trimiteți un comentariu
<< Home