sâmbătă, mai 05, 2007

Personal: Aventuri cu telefonia mobila

Am observat cateva lucruri interesante atunci cand mi se intrerup din senin convorbirile telefonice, ceea ce e destul de enervant dupa o vreme, cand cineva iti spune: "Stii, numai cu tine mi se intampla asa!".

Asadar convorbirile telefonice mi se intrerup de fiecare data cand:
* trec prin pasajul de la Piata Unirii
* trec prin fata Orange Concept Store, pe Calea Victoriei
* trec prin pasajul de la metroul din Piata Victoriei
* urc pe Calea Vacaresti spre Piata Sudului.

Ce mi se pare interesant este ca dupa atatea intreruperi, am ajuns sa identific exact locul (cu o eroare de cativa metri) in care urmeaza sa imi pice convorbirea.

Etichete:

4 Comments:

Blogger Piticu said...

ai viteza prea mare la pasajul de la unirii. La mai putin de 80 km/h se muta telefonul de pe o celula pe alta.

In celelalte parti ... e distanta prea mare intre celule si ramai fara semnal pante preia cealalta ;)

Si la lujerului iti pica, iar la orange ... e de la orange ;p

PS. Ia-tzi nokia

10:45 a.m.  
Blogger Mihai Dragan said...

Eu am Nokia si Orange si imi pica des rau. Imi mai intra si o mesagerie din cand in cand desi eu o am inactiva. Starts to piss me off.

11:43 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nokia e din ce in ce mai prost... Ultimele mele 2 telefoane au fost Nokia si s-au stricat in mai putin de 6 luni

12:39 p.m.  
Blogger Cristian said...

Am un N 73 de vreo 6 luni, deci n-ar trebui sa fie o problema, desi problema mea dateaza de la cel de dinainte, tot un Nokia (6680).

Interesant ce spune Piticu, dar eu n-am mai trecut de mult cu 80 la ora prin pasaj, orice pasaj din Bucuresti!

4:48 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home