joi, mai 31, 2007

Online: Pe urmele lui Google

M-am tot intrebat adesea cand va reusi cineva sa intre pe teritoriul Google, pe cel al motoarelor de cautare. Zoso scria parca ieri ca in Australia cineva pune la cale un search live, astazi am aflat ca Jason Calacanis, un blogger si entrepreneur web 2.0 foarte cunoscut, a lansat Mahalo, un motor de cautare sustinut de niste experti in cautare (angajati sa caute).

Am facut un test cu numele meu si mi s-a spus ca "Oops! We haven't hand-written a result page for "manafu" yet." Ofticat putin am vrut sa stiu Why? si dupa ce am vazut ca expertii Mahalo "se joaca" doar cu primele 10.000 cuvinte cheie, m-am calmat.

Cu toate acestea Mahalo are utilitatea sa atat pentru "cei ca mine", cat si (sau poate mai ales) pentru termenii de cautare consacrati sau des utilizati. TechCrunch ofera un review extins aici.

Etichete: ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

am incercat cateva cautari, iar utilitatea sitului ala a fost pentru mine fix zero;

tot niste rezultate "naspa" de la Google mi-au oferit :))

1:14 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home