vineri, aprilie 27, 2007

Online: Noul BizCity.ro

Am dat ieri intamplator peste noul BizCity.ro. Citisem la Radu (acum doua luni si jumatate) ca urma sa se relanseze in curand si chiar am auzit niste vorbe frumoase despre acest proiect.

Chiar ma asteptam la ceva nemaipomenit in ".ro", mai ales ca stiam ca o sa integreze si content din mai multe surse offline si e la moda acum sa fii web 2.0. Am gasit insa un site ce pare a fi in curs de dezvoltare si sub nivelul versiunii anterioare sau sub cea testata la un moment dat.

Mi-am dat cu parerea despre ce au facut cei de la iMedia aici.

O mentiune: Am facut parte din echipa care a lansat site-ul BizCity.ro, iar la un moment dat, pentru scurt timp, am supervizat acest proiect. Ca sa se stie...

Etichete:

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Astetam de mult relansarea BizCity.ro dar sunt cam dezamagit de rezultat. Adica vechea versiune imi placea mai mult.

Un clasament in viziunea mea:
1. versiunea veche
2. work.ro/bizcity
3. versiunea actuala

8:57 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home