marți, aprilie 17, 2007

Online: Internetul ca arma de marketing

Va recomand sa cititi studiul (PDF) realizat de Metromind despre utilizarea "mediului online in cadrul strategiei de marketing a firmelor din Romania" (am citat de pe site-ul Metromind). Revin si eu cu un feedback daca apuc sa il citesc curand.

Etichete: ,

6 Comments:

Anonymous Ionut said...

se pare ca linkul nu merge....

9:38 a.m.  
Blogger Totoro Mihachu` said...

nu merge link-ul :( i really wanna read it...

10:23 a.m.  
Blogger Cristian said...

acum merge... sorry

10:54 a.m.  
Anonymous Ionut said...

merci pentru studiu. Interesant si intr-un fel trist... Sa speram totusi ca noua generatie va schimba un pic felul in care companiile romanesti incep sa vada Internetul si ca vor face cat mai multi manageri sa inteleaga ce arma au la indemana...

2:13 p.m.  
Anonymous Vladimir said...

Nu e tarziu deloc. Ieri a iesit. :) Puteai sa pui si tu un link catre siteul nostru!

2:27 p.m.  
Blogger Sorin Dinu said...

Multumesc pentru link! In Romania se pare ca managerii de markting abia acum se aseaza si incearca sa realizeze cu ce se maninca marketingul online!...

Numai bine

8:55 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home