joi, aprilie 12, 2007

News: Dove pariaza pe online si castiga

"La numai 3 luni de la lansare, Clubul Dove online (www.dove.ro) realizat de Unilever South Central Europe si OgilvyOne Romania numara peste 10,000 de membri. Clubul continua sa creasca exponential, in luna martie numarul de membri dublandu-se de la saptamana la saptamana. Consumatorii sunt atrasi de conceptul Clubului Dove care rasplateste fidelitatea consumatorilor Dove, imbinand recompensele acordate la cumpararea produselor cu oferirea unor informatii destre ingrijire si frumusete si cu stimularea interactiunii cu alti membri ai clubului.

Clubul Dove realizat de OgilvyOne reprezinta o premiera in cadrul retelei Unilever, Romania fiind prima tara care a lansat un astfel de program. Initiativa este deja considerata best-practice de utilizare a mediilor digitale la nivelul companiei. Prin Clubul Dove, Unilever isi doreste sa se se apropie mai mult de consumatori, printr-o comunicare directa, rapida si eficienta, dar si sa rasplateasca loialitatea fiecarui consumator fata de brand. Succesul clubului a determinat Unilever sa “exporte” conceptul si in tarile din regiune (Bulgaria, Serbia)."

SURSA: Comunicat Ogilvy PR

Etichete: ,