Roundtable: Noi tendinte in publishing-ul online

Redirectionarea traficului Imagoo spre BloomBiz nu e o premiera, multi publisheri pnline cumparand site-uri pentru a le pune in slujba unor branduri mai puternice sau ca o platforma de lansare pentru noi produse. Dar aici pare sa se nasca un alt trend: consolidarea pozitiei, cresterea brandurilor de succes si micsorarea portofoliului si concentrarea pe sursele de profit. Cum se intampla si in print de altfel. In acest context am "organizat" o noua masa rotunda, la care am invitat sa se aseze mai multi cunoscatori ai Internetului romanesc. Iar intrebarile mele au fost acestea:
1) Care credeti ca este motivatia pentru integrarea mai multor site-uri sub o singura umbrela?
Si ce se castiga din asta, din integrare? Si ce se pierde? (in cazul de fata e posibil ca BloomBiz sa nu pastreze acel trafic al Imagoo in lipsa brandului Imagoo!?)
2) Vedeti in integrare un pas pe care il vor face tot mai multi publisheri online?
Daca da, atunci de unde vor mai aparea diversitatea contentului si noile site-uri, daca publisherii isi restrang activitatea (ce face acum Vodanet)? Daca nu, atunci ce se intampla cu site-urile care nu performeaza, vor fi lasate sa evolueze in "bataia vantului" (poate cresc, poate nu, dar noi nu investim!) sau credeti ca unii publisheri vor investi in ele pentru a le creste?
Am primit raspunsuri de la Orlando Nicoara, Rachad El Jisr, Radu Ionescu, Cristi Parvan si Calin Rotarus. Le gasiti aici.
Etichete: Roundtable
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home