sâmbătă, februarie 17, 2007

Trends: Ce urmeaza in blogosfera

Candva pe la sfarsitul anului trecut. inceputul acestui an mi-am propus sa fac si eu niste predictii pentru 2007 in cateva domenii. Am apucat sa imi dau putin cu parerea despre advertising (la cererea Alexandrei de la Cotidianul). Nu am apucat sa scriu despre internet, media si blogging. Iar acum e cam tarziu sa o mai fac. In plus, unele predictii au devenit realitati intre timp. Am sa incerc insa sa vin din cand in cand cu cate o idee (noua), macar sa am ce compila pentru un best of de sfarsit de an.

Daca anul trecut a fost anul formarii blogosferei, anul acesta va fi anul specializarii (dezvoltarii niselor) in blogosfera si a retelelor de bloguri. Niciuna dintre aceste tendinte nu este noua, insa anul asta le vom simti din plin.

Daca ne uitam in nominalizarile RoBlogFest vom vedea multe exemple de bloguri specializate, unele dezvoltate, altele la inceput de drum. Unii nu mai vad in blog locul in care pot amesteca insemnari personale cu analizele serioase pe un anumit domeniu sau vad clar avantajele unui blog specializat in fata celui personal. De aceea cred ca Tolontan ar trebui sa tina separat un blog de media si unul de sport/ fotbal. Si probabil din acelasi motiv Cristi Roman a lansat Papa Bun.

Zilele trecute anuntam ca am descoperit blogul lui Lucian Despoiu de la Kondiment. Astazi am descoperit o retea de bloguri dezvoltata de Kondiment sub titulatura Kondiland, in care e inclus si blogul lui Lucian. Din cate imi dau eu seama, cele 12 bloguri din Kondiland apartin unor angajati din Kondiment. Nu am apucat sa il intreb pe Lucian care ideea din spatele acestui land, dar mi se pare o idee buna, demna de urmat si de alte companii. Cum ar fi ca o mare companie locala sa ofere o platforma de blogging angajatilor sai?

Dar Kondiland nu este exemplul cel mai bun de retea de bloguri, cel putin nu cel care cred eu ca va da unul din trend-urile anului. Ce face Comanescu la HotNews este un bun exemplu. Ce a inceput Radu sa faca cu Gnomedia e chiar primul exemplu care imi vine in minte. Si ce a inceput Ideo.ro sa dezvolte, dar nu a reusit sa ridice.

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
BLOG: DELL SI YAHOO CLONEAZA DIGG!

Etichete: ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

noroc cristi,

unde iti pot trimite o poza pentru 'birou de blogger'? scuze da' nu stiu cum altfel sa dau de tine. mersi.

bogdan

6:59 p.m.  
Anonymous Anonim said...

February 17th, 2007
Washington, DC
USA
The White House

For Immediate release

Famous Romanian Blogger brought to his knees!

We are informed that well known romanian blogger Cetin aka “Arhi” will cease its
blogging activity, effective as of February 17th, 2007. This momentous
event will have grave repercussions in the nascent romanian blogosphere,
as well as in United States.

Today, in a hastingly convened press conference, the president’s spokesman,
Mr Tony Snow spoke to the journalists about this sad event.
“…will be one of the most important moments of 2007…” declared Mr Snow.
Asked about the president’s reaction, Mr Snow explained that Mr Bush is
in seclusion for the rest of the day, but added: “…the president is deeply hurt
by Mr Cetin’s decision and is in consultations with members of his cabinet in
an attempt to find best ways to reverse this potentially explosive development”.

Questioned about Mr Cetin’s well known characterizations of the president as
being: ” un labagiu tîmpit, cretin, oligofren, dobitoc, etc”, Mr Snow said that Mr Bush
is “..proud that he could advance the democracy and the principle of free speech
in România by providing himself as an easy target.”

The presidential spokesman urged the press corp to find out more about Mr
Cetin and his decision.

Find out more: http://www.cetin.ro/16/no-more-blogging/#comments

###

11:37 p.m.  
Blogger Cristian said...

bogdan, adresa mea de e-mail o gasesti in "View my profile".

10:31 a.m.  
Blogger CRISTI ROMAN said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

12:53 p.m.  
Blogger CRISTI ROMAN said...

Cristi, mersi. Da, asa e, simteam ca fac un ghiveci prea mare daca mai bagam si mincare pe blogul meu. Asa s-a nascut PAPABUN, care iata ca nu se face de ris deloc, am 700 vizitatori/saptamina si care in curind va deveni papabun.com.

12:55 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home