luni, februarie 12, 2007

Online: Primul eveniment de marketing in new media

Am plecat din publishing-ul traditional pentru ca am pariat pe Internet si pe dezvoltarea mediilor digitale. Un pariu pe care altii l-au mai facut in urma cu mai bine de cinci ani, iar astazi reprezinta grupul celor mai puternici publisheri online de la noi.

Cand am lasat cariera de la revista nu mi-am propus sa devin un publisher online, ci doar sa fiu o persoana activa in domeniu si sa sustin cresterea Internetului la noi. Asa a aparut ideea unui club de networking pentru jucatorii din online, care in cele din urma - influentat de o idee a lui Dragos Novac - l-am transformat intr-u club de networking pentru bloggeri, Netoo.

Acum a aparut o alta idee. De fapt ea a aparut de anul trecut, insa acum se materializeaza.

Digital Marketing Forum este primul eveniment - dupa stiinta mea - dedicat totalmente marketing-ul in mediul digital. Cand spun digital aici ma refer la new media, in special la online si mobile marketing, discipline in plina crestere la noi. Nu exclud pe viitor discutiile pe marginea altor tipuri de promovare, de aici si numele de Digital Forum. De exemplu, cineva ma incita la o tema despre marketingul pe playerele portabile gen iPod!

La Digital Marketing Forum ne propunem sa cream un spatiu in care sa se intalneasca fata in fata oamenii de marketing cu furnizorii de servicii (de marketing) in new media, un loc de discutii, de dezbateri, de prezentari si - de ce nu?! - de networking.

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

are si reducere pentru blogeri? ;;)

2:01 p.m.  
Blogger Alexandru Griciuc said...

hmm... mi-ar fi placut si mie sa pot ajunge pe acolo, dar din pacate taxa de admitere este cam mare pentru cat imi pot permite momentant. Poate vedem si noi vre-o inregistrare ceva ... nu ca as vrea sa dau vre-o idee ;)

3:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ne vedem acolo Cristi:)?

2:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home