duminică, februarie 04, 2007

Ideas: Pe ce am mai pus ochii

Iata cateva din bookmark-urile mele din ultimele zile:
  • MyDesignIn. Obisnuiam sa ma plimb pe site-urile Ikea in cautarea unor idei si tool-uri online de amenajari interioare. Am gasit acum MyDesignIn, site-ul care te lasa sa iti "pui" in casa orice obiect intalnit pe net. Momentan site-ul e in beta-testing.
  • Speed Bandits. Se pare ca in Danemarca nerespectarea vitezei legale este o problema atat de mare incat a reusit sa determine un grup de tinere sa ia masuri drastice. Real sau viral?... Mai conteaza?!
  • Super Bowl Ads: Luni dimineata voi cauta sa vad reclamele de la Super Bowl. Nu voi cauta prea mult insa. Deja mi-am "salvat" niste destinatii: iFilm, YouTube, Super Bowl Ads.
  • What works online. MarketingSherpa si Ad:Tech au vrut sa afle de la marketeri ce tactici de promovare online au functionat pentru ei in 2006. Cateva rezultate gasiti aici.

3 Comments:

Blogger PAPA BUN said...

astept reclamele de la superbowl. le bag apoi si la mine.

11:46 a.m.  
Blogger CRISTI ROMAN said...

Cristi, vezi ca au aparut deja, sint pe ifilm.

4:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Campania cu limita de viteza e reala, din ce stiu. Cred ca am vazut la TV un reportaj (sper sa-mi amintesc bine si sa nu fi fost un alt sit)

9:34 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home