luni, februarie 05, 2007

Blogs: Se intampla langa noi

Bogdan mi-a condus atentia spre un articol aparut in Gandul. Recunosc ca nu l-am citit cu mare atentie. Am reusit doar sa trec rapid prin el. Dar pot spune ca sunt multe motive pentru care acest articol nu ar fi trebuit sa apara. Mi s-a parut impresionanta reactia venita de la cititori chiar in comentariile articolului. Am numarat peste 170 de 'interventii', cele mai multe impotriva articolului. Banuiesc ca vom vedea zilele acestea si reactia blogosferei.

Dupa ce in 2006 blogging-ul a fost sustinut de presa, se pare ca in 2007 ne asteapta vremuri grele.

UPDATE: Am auzit ca acest caz a ajuns si in stirile Pro TV, iar Romania Libera a publicat astazi un articol pe aceasta tema.

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cred ca apar oportunitati pentru dezvoltarea grupului netoo.

Oricum, in 2007 cu siguranta vom vedea ca Romania nu era pregatita pentru bloguri :)

12:58 a.m.  
Blogger Watt said...

Cam enervata autoarea.
Parerea mea e ca omu a sarit calul doar cu acel post din blogul. Totusi, esti profesor, o minima decenta e necesara.

Insa e cale lunga pana la un asemenea articol. Care e scris ca dracu' de prost. Iar cele 170 de reactii ar trebui sa-i dea de gandit, si autoareei si lui CTP.

3:23 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ce treaba are blogosfera cu faptul ca urina de la MISA isi face reclama in Facultatea de Filosofie ? Nu este un articol "impotriva" unui blogger..Citeste pana la capat.

8:27 a.m.  
Anonymous Anonim said...

alexander, cu tot respectul, esti prost.
scandalul asta n are nicio treaba cu misa. un om si-a pus o poza nud pe blog, iar pagina lui de pe site-ul facultatii are un link la blog. asta e tot.

9:29 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Da, sunt prost pentru ca nu inteleg "variatiile sexului anal", din descrierile pe blogul respectivului "libertin".

9:43 a.m.  
Blogger nihasa said...

oooo nu .... hai sa rosim si sa ne ascudem sub cearceaf!

A dracu filozofia asta .... parca nu e asa exacta ca matematica :)))))))))

10:49 a.m.  
Anonymous Anonim said...

alexander, da-mi voie sa repet: esti prost.
poate ai vrea mai intai sa citesti cu atentie blogul respectiv si abia pe urma sa emiti pareri ;)

2:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

10x, Manafu! Am avut o reactie pe blog la povestea asta (aici). Dincolo de chestiile personale, ideea ca ar trebui ca bloggerii sa fie mai bine protejati a inceput sa circule prin jur, iar asta pare sa fie un lucru bun.

4:38 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home