miercuri, februarie 14, 2007

Blogs: Care esti blogger aici?

In emisiunea sa de aseara, Bobby a spus la un moment dat ca blogurile sunt citite de bloggeri. Si a sunat cumva ca sunt citite exclusiv de bloggeri. Asa am ajuns sa ma intreb: Ne citim doar intre noi?

Am intalnit multi oameni care mi-au spus ca ma citesc. Unii erau usual suspects, dar am descoperit si cititori surpriza.

Am pus alaturi un poll. Sunt curios sa vad in ce "calitate" vin aici vizitatorii.

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
BLOG: DE PROFESIE EVANGHELIST

16 Comments:

Blogger Tony said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

8:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nup. nu doar intre bloggeri. desi tind sa cred ca unii dintre cei mai "loiali" cititori sunt bloggerii.

cel putin in cazul meu - am facut un post pe site la mine despre profilul cititorilor. din rezultate deduc ca sunt citit nu doar de bloggeri. (de fapt stiu sigur ca nu sunt citit doar de bloggeri, desi acestia din urma sunt o parte importanta a cititorilor loiali).

8:36 p.m.  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

si eu sunt blogger. probabil ca cei mai multi cititori sunt bloggeri, dar sunt si alte categorii. ramane sa vedem rezultatul votului si poate tragem dupa aia niste concluzii

8:49 p.m.  
Blogger Piticu said...

Eu te citesc pentru ca esti in feed reader ... in schimb, cititorii mei sunt de peste tot. In schimb in mare parte numai bloggerii comenteaza, ca asta e model de trafic.

8:53 p.m.  
Anonymous Anonim said...

:) nu cred ca eram eu cel care spunea asta, dar am sa ascult din nou emisiunea. Eu tin minte ca spuneam ca 90% dintre cititori nu isi dau seama daca citesc un blog, un portal samd.

1:43 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Acum sunt blogger-iţă, dar ce citeam şi pe vremea când nu eram. :)
E drept că sunt o cititoare mai consecventă a blogului tău de când am şi eu blog, pentru că te am în reader şi sunt ceva mai organizată din punctul ăsta de vedere, de câteva luni.

4:51 a.m.  
Blogger IgorCreation said...

Eu cred ca se intra prima data (pasul 1)din curiozitate ptr comunitatea de bloggeri si mai ales ptr notorietatea unor blog-uri ca al tau de exemplu si abia apoi (pasul 2) devine ca o dependenta de urmarire a blog-urilor considerate interesante dupa propriile preferinte.

Urmeaza pasul 3 in care curiosul respectiv se lanseaza si el cu un blog.

8:49 a.m.  
Anonymous Anonim said...

nu cred ca e o regula de baza ca un blog sa fie citit doar de alti bloggeri. de ce?

pai oamenii care vin prin search-uri? oamenii aia nu sunt bloggeri [ma rog - in mare parte :P]


insa... cum blog-ul a devenit "la moda" si majoritatea se cred mai cool doar pt ca au blog, cred ca in curand www-ul va fi PLIN de bloguri si atunci - cand vor avea blog mai toti de la fetita de 7 ani la bunicul de 70 - vom spune cu adevarat ca ne citim "intre noi"

8:52 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu e o regula, dar cei mai multi cititori sunt bloggeri.

10:01 a.m.  
Anonymous Anonim said...

cu mici exceptii, blogurile sunt citite doar de bloggeri. ideea e urmatoarea: cine citeste bloguri, e indeajuns de pasionat de modul asta de comunicare incat sa-si faca si el unul.

10:47 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu's bloger :)nu stiu daca voi fi, dar uneori ma bate gandul.

uneori mi se intampla ca vazand televiziuni sau reviste sa ma trezesc gandindu-ma ca as putea face si eu presa/tv.

sunt convins ca te citesc si nonblogeri. dar sunt covins si ca in momentul asta pe bloguri procentul dintre activi si pasivi e mult mai mare comparativ cu celelalte medii. ( e vorba de mediu, de oamenii care folosesc, de stadiu de dezvoltare a mediului).

11:08 a.m.  
Blogger CRISTI ROMAN said...

La mine banuiesc ca multi sint bloggeri. Totusi, mi-e greu sa cred ca din 150/zi, cit am media, sa fie atit de multi bloggeri. Legat de comentarii, un sfert cel putin sint de la nonbloggeri.

2:18 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ok, la minutul 65 spun ca "se spune ca bloggerii sunt cititi numai de bloggeri pentru ca majoritatea internatutilor nu isi dau seama ca ceea ce citesc ei este un blog. Pentru ei este doar un site."

Ma rog, ideea e ca eu nu sustin ca numai bloggerii citesc bloguri, dar undeva am auzit lucrul asta.

Asa. Cristian, cum facem? Dam amandoi? :D

4:32 p.m.  
Blogger nwradu said...

Interesanta intrebarea. Cred ca la mine pe blog majoritatea cititorilor sunt dintre cei fara blog. Asta pt ca nu cunosc asa multi bloggeri, nu au multi link catre mine, si cred ca un procent mare de vizitatori nu are blog propriu. O sa fac si eu candva sondajul asta.

9:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu zic ca nu. Stiu sigur ca sunt citit de prieteni care nu au blog. Dar pe de alta parte, toti cititorii mei stiu ce este aia un blog. :)

12:53 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu cred ca multi din cei care citesc nu erau blogari acum un an, astazi sunt (e si cazul meu).
Sunt curios care va fi situatia peste un an atunci cand moda va mai trece si la noi, si numarul de bloguri actualizate o sa scada.
'Decantarea' asta insa va fi benefica.

11:08 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home