vineri, februarie 16, 2007

Advertising: Te-ai ofensat?









Un subiect care pare sa fi ocolit blogosfera locala este cel al spotului (spoturilor) Snickers de la Super Bowl, declarat de unii the most disgusting ad al acestei editii. Aseara m-a spamat cineva cu un link catre blogul lui unde eram invitat sa vizualizez spotul cu pricina si alte trei variante de final si apoi sa imi dau cu parerea. Nu i-am dat mare atentie, insa asa am descoperit si versiunile noi pe care apoi le-am cautat pe YouTube.

Personal am considerat spotul destul de haios, fara sa ma gandesc la alte implicatii si reactii ce pot aparea. Si l-as fi lasat usor in urma, fara sa il memorez, daca nu atragea atentia altora atat de mult. Cred ca toata "publicitatea" creata in jurul acestui spot a adus brandul in prim plan, l-a scos in fata, ceea ce in ultima instanta se va traduce in vanzari mai mari.

In numarul de saptamana aceasta, Advertising Age analizeaza ofensa in publicitate pornind de la cazul Snickers.

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
BLOG: DELL SI YAHOO CLONEAZA DIGG!

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Mie unul nu mi se pare dezgustator nepaparat. E un spot iesit din comun, orice e iesit din comun atrage atentie si de aici si vanzari mai mari, dupa cum spui si tu.

11:56 a.m.  
Blogger andrei said...

Nu e dezgustator, e doar foarte funny. Ideea ca doi mecanici, prin definitie manly, sa sa sarute "accidental" urmat de o reafirmare a masculinitatii e fuckin' hilarious si asta este. Daca cineva se simte ofensat sau dezgustat, ori e pudic din cale afara ori ascunde ceva :D

1:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home