miercuri, ianuarie 31, 2007

Music: De ascultat

Ultimul album Evanescence a fost pentru mine marea dezamagire a anului 2006 in materie de muzica. Am ascultat piese mult mai bune de pe vremea cand trupa nu era un mare succes. Cel mai recent album al lor insa nu imi spune multe. M-am oprit cu auditia la jumatatea lui (sper sa nu fi lasat piesele cele mai bune la sfarsit!).

Am descoperit acum trupa Plumb. Unii spun ca e un alt Evanescence. Poate putin mai soft. Insa piesa lor Better e la fel de puternica precum Bring Me To Life. Va recomand si Blush, Cut sau Boys Don't Cry.

Etichete: ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

la fel am zis si yo cind am ascultat prima data "the open door" a lu evanescence. nu imi venea sa cred ca ar fi putut sa scoata ceva mai slab decit fallen. l-am ascultat din nou si din nou si abia a 3-a oara am inceput sa-l apreciez la adevarata valoare. apoi am citit si povestea lui (stii ca Amy Lee a fost abuzata de fostul chitarist al trupei care apoi s-a retras - iar toate cele ce le-a patit ea sunt povestite pe acest album). nu stiu cit ai ascultat din TOD dar iti recomand: weight of the world, lithium, snow white queen, all that i'm living for si daca iti plac piesele gen My immortal asculta si Good Enough. astea 4 (sau 5) piese sunt cele care fac The open door un album excelent. e foarte bine lucrat si are un mesaj mijto. yo il am intre cele citeva albume preferate de pe mp3 player si tot ascultindu-l am inceput sa stiu versurile pieselor preferate :)

1:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Super!

Thx for sharing!

3:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

DIn pacate...asa este, e mai slab. Oare ei au un blog de trupa, asa cum avem noi? banuiesc ca da. Al nostru oricum e singurul metalic din Romania.

3:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@ Dies Irae: HUH? ....legatura fiind? In afara cu aia de foame de trafic

3:29 p.m.  
Blogger c said...

ascultam plumb prin 97, descoperire a unei foarte bune prietene. pe vremea aceea cintau alternative christian contemporary music, post grunge, suna excelent muzica lor si evanescence nu aparuse pe scena muzicala :D aduceau mai degraba a no doubt, alanis morissette.

nu stiu cum suna ultimele doua albume (vad ca intre timp si-au schimbat si casa de discuri)dar de pe primele 2 albume (self titled-ul si candycoatedwaterdrops) iti recomand _who am i, _pennyless si mai ales _stranded, mare hit in '99 (nu in romania :D).

si cu mare intirziere, (azi am intrat prima data pe blogul tau), comment la post-ul din decembrie, pentru lectura ta personala, CASA SOMNULUI de jonathan coe, it's a must! doar ca e "cam" epuizata. si la editura si prin librarii.

c

5:20 p.m.  
Blogger Cristian said...

cred ca am toata discografia lor... 4 albume!

5:25 p.m.  
Blogger Unknown said...

ai ascultat Poets of the Fall ?

nu au multe melodii, doar vreo 25, dar sunt foarte poetice.

http://www.youtube.com/watch?v=mHcwlUidSbM

5:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

curs valutar bnr

schimb valutar

director web

filme trailere

horoscop, mersul trenurilor, jocuri, curs valutar, vremea, ghid

11:10 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home