marți, ianuarie 30, 2007

Apple: Cineva crede ca ma pricep!

Nu stiu cum s-a intamplat, dar cineva crede ca ma pricep foarte bine la Mac-uri/ produsele Apple. In week-end am primit un mail de la autorii unui blog colaborativ dedicat Apple, care ma invitau sa ma alatur initiativei lor.

Am fost onorat de invitatie, insa nu cred ca sunt omul potrivit. Folosesc computerele Apple de mai multi ani, de prin '99. Am trecut prin mai multe modele, dar cum nu m-au pasionat niciodata calculatoarele, nu m-am apropiat decat de tastatura lor. Nu mi-am bagat niciodata nasul in ele.

Si ca tot vorbesc de Mac-uri, e cineva prin zona care imi poate recomanda o configuratie buna pentru un iMac? Mai intereseaza ceva normal, fara mari pretentii, dar care sa ma sustina bine in Photoshop, Illustrator, Quark si (daca il invat in curand) in InDesign.

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Daca mi-as lua un iMac atunci cred ca as merge pe versiunea de 20". In primul rand spatiul disponibil pe ecran e mult mai mare decat la cel de 17" si rezolutia e mai buna (1680x1050 vs. 1440x900), lucru care il cred destul de important cand lucrez cu unelte gen Photoshop si Illustrator.

Ti-as recomanda sa faci un upgrade la 2 GB de RAM pentru ca uneltele de la Adobe nu sunt inca UB-uri si Rosetta consuma multa memorie.

10:34 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Pentru ca stiu ce iti doresti de la el iti recomand ce am si eu de 2 luni: Core 2 Duo 20-inch 2.16GHz.

Asta dupa ce am testat un an un PowerBook de 17. In acest moment nu regret ca am trecut 100% pe mac.

Si sa nu uit si de Ipod - ul Special Edition U2 ):-

Alin

9:25 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home