sâmbătă, ianuarie 20, 2007

Advertising: Spoturi pentru ceva maruntis (2)

In urma cu o luna scriam de Spot Runner, serviciul care iti ofera reclame gata facute si pe care le poti personaliza cu brandul tau. Zilele acestea am aflat de Pick-n-Click, un site autointitulat "prima agentie virtuala din lume" si lansat de Zimmerman, una din agentiile grupului Omnicom.

Pentru un fee fix, Pick-n-Click te lasa sa iti faci propria reclama TV, radio, print sau online prin manipularea unui drop-down menu in doar 15 minute. Lansarea serviciului va avea loc pe 3 februarie la un mare eveniment auto, Pick-n-Click tintind in principal acest domeniu.

Intr-un moment in care toata lumea (publicitatii) cauta noi metode sa ajunga la consumatorii din ce in ce mai sofisticati, pretentiosi si indiferenti, nu inteleg dezvoltarea publicitatii de-a gata.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Se adreseaza companiilor mici care nu pot ajunge la advertiserii traditionali.

Un exemplu din IT: pentru o campanie minimalista prin bannere sa zicem, un buget de inceput e 5000USD. Multe site-uri nu isi permit asa ceva initial, iti dai seama ca ceva ieftin ajuta pe cei cu idei dar fara bani (inca).

3:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Decat copiere la indigo (cu mici diferente ca aici si cum daca imi aduc aminte bine s-a aratat si pe acest blog, mai bine ceva mai ieftin. In plus, cum bine a spus Mircea - depinde pe ce media se va distribui reclama, care e bugetul, care e targetul. Pana la urma si blogurile pleaca de la platforme ce pot fi personalizate, la fel exista template-uri de site-uri si cu toate acestea fiecare blog are o identitate proprie (sau 99%), site-urile la fel, iar diferenta cred ca pana la urma o face produsul/serviciul, persoana.

10:07 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home