luni, ianuarie 22, 2007

Advertising: iLeo si-a lansat revista de companie

NU m-am dus la Leo Burnett. Am fost la conferinta de lansare a iLeo, invitat ca blogger interesat de publicitate. Practic conferinta a avut o dubla misiune:
  • de a anunta echipa si cu ce se va ocupa divizia de interactive
  • de a lansa site-ul iLeo.
Despre iLeo aflati mai multe din interviul de dimineata. Site-ul il gasiti la www.ileo.ro.

Cei de la iLeo nu au mers pe un site corporate obisnuit. Si-au dorit sa faca altceva si au inventat o mica revista online ce va compila informatii din domeniu, posturi de pe bloguri, recomandari, campanii noi, dar va propune si materiale originale sub forma unor interviuri filmate sau inregistrate.

Primul material filmat este cu Razvan Matasel, unul dintre managerii Leo Burnett. Cel inregistrat este cu mine.

Site-ul va fi actualizat cu noi materiale cam la mijlocul fiecarei luni.

UPDATE: Am vrut sa ma joc cu cuvintele si a iesit ca m-am angajat la Leo Burnett. Nu m-am dus la Leo Burnett decat ca invitat la conferinta.

12 Comments:

Anonymous Anonim said...

Hai, mai, tu om serios esti? :) ... Ce cauti la iLeo??

7:18 p.m.  
Anonymous Anonim said...

seamana cu viitorul site oricum.ro :)

7:55 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Viitorul suna bine!

10:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

don't get me started on the name, "iLeo"... COME ON!!!

apropo, un inceput nu tocmai reusit pentru zona de interactive:
"Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later."

Succes!

1:52 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Succes si spor la lucru in continuare!

1:59 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Felicitari si succes, Cristi! Iar cind ti-e foame, dai pe blogul meu nou, PAPA BUN.

2:35 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Bravo :) Chiar ma intrebam de ce ai fi facut pasul. Ne auzim, toate cele bune!

11:39 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Felicitari, dar n-ai cedat prea usor?

2:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am vizitat iLeo.ro si m-am oripilat de ce am gasit acolo (dpdv webdesign).

2:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

aia nu e o revista online
e o "imagine" cu link-uri in ea
oribila experienta. ma asteptam la mai mult.

link-urile date la misto de naumovici si banner-ul ala de angajare spun multe.

5:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Linkurile lui Naumo sunt sigur comandate de la argatii lui ca la importanta lui nu are cum sa frecventeze asa ceva. Poate google.ro (awarness) dar nu se astepta la o pagina atat de goala de continut.

9:19 p.m.  
Anonymous Anonim said...

si-a pus oare cineva intrebarea a ce aduce, in romana, pronuntia lui "ileo"? un fel de "ailio", care suna a vaiet, tanguiala, regionalism dar recunoscut insa in discursul tuturor provinciilor. dar poate exagerez eu...

4:16 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home