marți, ianuarie 23, 2007

Advertising: Dupa posibilitati

Cineva s-a gandit sa dea o mana de ajutor celor care sunt in pana de inspiratie si a creat un generator de sloganuri , pe care le-a imperecheat cu poze de pe Flickr.

Azi dimineata cautam un fel de slogan pentru o companie. Mi-am batut putin capul cu el. Dar am facut cum fac de obicei. Am pus pe hartie toate cuvintele care imi treceau prin minte si care aveau fireste legatura cu "subiectul". Apoi am incercat sa fac o legatura intre ele. Mi-a iesit ceva. Cred ca e mai bine asa decat sa folosesc generatoarele online, nu?

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

pai zi-ne ce-a iesit... si vedem daca te trimitem la "generator" sau nu!

10:43 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu folosesc metoda asta cu multe multe cuvinte pe hartie. Insa de obicei o combin si cu softuri sau sedinte de brainstorming cu echipa.
Softul ma ajuta cu variante care de cele mai multe ori imi scapa din prea multa ratiune :)

10:44 a.m.  
Blogger Cristian said...

soft? ce soft? :)

10:50 a.m.  
Anonymous Anonim said...

La naming folosesc un soft care se numeste NameBuilder. Pt. slogan brainstorming personal si in echipa.

1:57 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home