luni, decembrie 04, 2006

Poll: Cine ar trebui sa isi faca reclama pe bloguri?

"Maratonul poll-urilor" continua . Mi s-au parut foarte interesante rezultatele poll-ului de saptamana trecuta: pe bloguri ar fi mai eficiente campaniile care anunta evenimente. Eu as fi pariat pe lansari de noi produse si chiar pe promotii (la diverse produse si servicii)...

Poate voi avea o surpriza si saptamana aceasta cand as vrea sa aflu ce produse sau servicii, in opinia voastra, ar putea apela cu succes la reclama pe bloguri. Titlul postului/ poll-ului e un pic fortat, dar cred ca s-a inteles ideea.

Ca mai toate poll-urile mele si acesta permite raspunsuri multiple. Rugamintea mea ar fi sa va limitati la maximum cinci optiuni.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

poate ar fi trebuit sa adaugi si TIGARI in categoriile alea. eu as face reclama la marlboro :D

9:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

''Anuntarea evenimentelor'' nu mi se pare surprinzator
Daca te gandesti cine are blog-uri ,dar mai ales care este profilul ''cititorului''...
In plus, e ca o community online ;o) Si in orice comunitate, oamenii vor sa stie ce/cand/unde se intampla
Dar asta este doar o parere

10:39 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home