vineri, decembrie 08, 2006

Personal: O seara la circ

Week-end-ul trecut am fost la Circ, la "Secretele Elfilor", cred ca dupa 20 de ani. Nu vroiam sa scriu despre asta, dar Cristina m-a provocat, iar astazi intr-o intalnire spectacolul respectiv a fost un topic excelent de introducere intr-o discutie de business.

Nu sunt un cunoscator si nu stiu criteriile dupa care se face o "recenzie de circ", dar pot spune ca m-am distrat, desi uneori nu puteam urmari toata actiunea. Am apreciat dedicarea"actorilor", desi unele glume erau peste nivelul core target-ului. Am fost placut impresionat de costume si punerea in scena, desi animalele pareau obosite si fara chef.

Una peste alta, a fost o experienta placuta pe care o recomand tuturor, fara limita de varsta (si chiar fara copii). Cititi recenzia Cristinei pe Metropotam.

Un sfat: nu luati bilete la loja, spectacolul se vede mai bine de sus.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Am fost la Globus in primavara si a fost ok;
Mi-e mila insa de animale, sunt cam chinuite din punctul meu de vedere...

11:25 a.m.  
Anonymous Anonim said...

:) vezi si http://www.jobsessive.com/?p=453 ... intr-adevar, priveam animalele cu strangere de inima ... daca in copilarie le admiram, acum - prin prisma cunostintelor acumulate - lucrurile se vad altfel. Cumva dureros. Totusi, pentru copii magia persista. Clovnul de pe cupola circului ne-a fascinat pe toti, iar dresorul animalelor era privit ca un superman local, cand se "tachina" cu leii. :)

4:30 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home