Marketing: Mostenire de la BrandCamp
Alina Wheleer este una dintre cele mai placute persoane pe care le-am intalnit vreodata. Spun asta pentru ca a reusit sa ma cucereasca din primele minute ale discutiei noastre. Are un stil aparte de a se apropia de interlocutori, care merita studiat si ulterior aplicat.
La BrandCamp printre notitele mele ce urmau sa devina posturi pe blog s-a numarat si Brand Identity Process, prezentat de Alina. Am ratacit insa notebook-ul evenimentului si odata cu el si posturile mele. Totusi am reusit sa "recuperez" astazi ideile Alinei de pe blogul ei (pacat ca nu este actualizat).
Asadar aici gasiti Brand Identity Process, iar aici gasiti Brand Identity Ideals, ambele in format PDF. Enjoy!
Foto via Jobsessive
La BrandCamp printre notitele mele ce urmau sa devina posturi pe blog s-a numarat si Brand Identity Process, prezentat de Alina. Am ratacit insa notebook-ul evenimentului si odata cu el si posturile mele. Totusi am reusit sa "recuperez" astazi ideile Alinei de pe blogul ei (pacat ca nu este actualizat).
Asadar aici gasiti Brand Identity Process, iar aici gasiti Brand Identity Ideals, ambele in format PDF. Enjoy!
Foto via Jobsessive
2 Comments:
Si pe mine m-a fermecat si personal si profesional. Chiar s-a vazut stilul, mai ales in antiteza cu persoana care i-a urmat la prezentari :).
Era interesant sa fi pus oamenii undeva la download prezentarile. Eu am apucat sa discut cu Dan si mi-a facut bucuria sa mi-o trimita pe cea facuta de ei pentru Linotype. Frumos.
Trimiteți un comentariu
<< Home