vineri, decembrie 08, 2006

Blogs: Jurnalisti in toata regula

De pe Netoo si de la Zoso am aflat de condamnarea la inchisoare a unor bloggeri "la un loc" cu o serie de jurnalisti. Se intampla in tari precum Cuba, China, Etiopia.

Ma intrebam acum cateva zile daca vom vedea bloggeri participand la conferinte (in calitate de bloggeri) sau exclusivitati "turnate" unor bloguri. Astazi am primit pe mail invitatia de a participa la conferinta de anuntare a topului celor mai valoase branduri locale, prezentat de BusinessWeek Romania. Deci se intampla ceva si la noi, nu doar in China si Etiopia!?

Tocmai mi-am adus aminte ca saptamana asta am recomandat cuiva sa ofere o exclusivitate unui blog. I-am demonstrat (cred eu cu argumente forte) ca aparitia pe acel blog ii va oferi un impact mai mare in randul comunitatii din care face parte si unde vestea trebuie sa rasune. Sa vedem ce iese...

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cristi, ce ai povestit tu si ce citisem si eu sunt anormalitati.

Eu cred ca blogerii vor fi recunoscuti ca si surse de idei atunci cand vor blogurile lor vor fi dublate si de alte surse media (vezi Tolontan de exemplu), sau mai exact bllgurile vor urma altor surse media.

Altfel, e foarte dificil, blogurile au un caracter informal si cred ca asa e bine sa si ramana.

Nu incerc sa discreditez ideea de blog, departe de mine gandul asta, dar trebuie vazute lucrurile in perspectiva...

11:21 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut Cristi!
Apropo de blog, Carmen Holotescu mi-a facut astazi placerea sa-mi introduca articolul meu de azi ("Perioada sufletului meu...1988-1996") in "Capsula Timpului". Misto intiativa, si nu spun asta doar ca, iata, am fost si eu implicat. Felicitari!

3:13 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Probabil exista multi jurnalisti nedreptatiti de societatile nedemocrate ale lumii dar totodata probabil exista si jurnalisti care incalca legi in tari libere atat ca simplii cetateni cat si ca jurnalisti. Nu inteleg de ce se pleaca in presa si pe bloguri mereu de la premiza ca jurnalistii ar fii o breasla ce merita un sir nesfarsit de exceptii ( si un chinez obisnuit e oprimat ion China), breasla care ar putea face exceptie de la statisticile de tot felul al natiunilor, in speta si din cele privind infractionalitatea?
A fi jurnalist este o meserie ca oricare alta.
Totul e cum este omul care a decis sa devina jurnalist.

Hrisant
www.plusvaloare.ro/blog

9:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Iata si aici o istorie interesanta despre cum un blogger are exclusivitatea, insa este privat de ea de catre jurnalisti.
http://www.blog.moscovici.org/2006/12/07/blogs-in-moldova-a-new-step-of-progress/
si
http://www.culiuc.com/archives/2006/12/infotag.phtml

6:02 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home