duminică, decembrie 03, 2006

Blogs: Cine vrea mai mult trafic pe blog?

Am primit din doua parti intrebarea: Cum as putea face ca blogul meu sa fie citit /vizitat de mai multe persoane?

Prima data am incercat sa dau un raspuns cat mai simplu, tinand cont ca ma aflam la o nunta. A doua oara intrebarea a venit pe e-mail. Nu am apucat sa raspund si nici nu cred ca voi reusi in curand. Ma gandesc insa ca in vacanta sa scriu ceva despre acest subiect mai mult din experienta avuta in acest prim an de blogging (serios).

Pana atunci insa pot raspunde la cea de-a doua solicitare doar cu o serie de posturi colectate din blogosfera pe care sper ca voi apuca sa le citesc si eu candva.

Boost Your Blog Traffic

11 Tips to Get Your Blog Noticed

11 Techniques to Increase Page Views on Your Blog

How to get traffic for your blog

21 Tactics to Increase Blog Traffic

Mai are cineva si alte sugestii (link-uri) utile?

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

multe sfaturi, si referitoare la trafic, la http://www.problogger.net/

3:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu ?tiu cât de mult se aplică sfaturile date de bloggeri din afară pentru România.

Uite o observa?ie interesantă: blogurile cu cel mai mare succes în afară (în special State) sunt cele orientate spre IT. Cam acela?i lucru se poate spune ?i despre podcasturi. În România blogurile cu cel mai mare succes sunt ale oamenilor din media/advertising.

De ce? Pai e oarecum simplu: pu?ină tehnologie e „făcută” în România a?a că majoritatea noută?ilor se citesc pe blogurile din afară. Media sau advertisingul este destul de puternic ancorat în realitatea regiunii sau ?ării. În plus, moda e să fii „publisher”, „copyrighter” ?i tot a?a, nu să fi programator.

Traficul vine după interes. Degeaba scriu eu cel mai tare blog despre circuite integrate când sunt maxim 100-200 de oameni din România care navighează pe internet ?i citesc bloguri ?i au habar despre chestia asta.

E exact chestia cu ni?a: dacă ai 50% din 0.1% asta nu înseamnă că e?ti tare popular.

4:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

am scris o reteta pe tema asta din punctul de vedere al unui beginer.
http://chestiuni.weblog.ro/2006-10-14/reteta-unui-blog-fericit.html#103330

11:53 p.m.  
Anonymous Anonim said...

am vazut ca link-ul catre post-ul meu nu merge asa ca am repostat articolul aici:
http://www.chestiuni.blogulmeu.ro/?p=45

4:00 p.m.  
Blogger nichita said...

sunt de acord ca nu prea se aplica pentru bloggerii de pe la noi si inca ceva.. linkurile astea parca si-au urmat propriile sfaturi pentru a fi cat mai accesate.

in plus, prea multa scriitura goala pentru doua-trei idei utile..:)

6:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mersi de linkuri. Sunt chiar interesante. Unele lucruri le stiam si eu,dar multe din ele au reusit sa ma lumineze.

2:36 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home