luni, decembrie 11, 2006

Advertising: Se mai intampla



Clar, "alergatul in reclame" poate fi o tema buna pentru Marca Inregistrata (daca nu a fost deja). Spotul Coca-Cola mi-a adus aminte de cel facut pentru Carlton. [via]





Pe de alta parte, Axe are un spot care seamana foarte mult cu altul de la Pepsodent. Cat de mult conteaza asta? [via]

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Mircea Scarlatescu said...

Spotul Coca Cola, cel putin pentru mine, are doar aceeasi tematica (poate un specialist ii vai spune altfel, vreo denumire tematica..), nu este evidenta copierea...

Intre Axe si Pepsodent insa e clar ca la mijloc a avut loc o operatiune de Ctrl-C Ctrl-V :), dar asta, sa fim seriosi, conteaza doar pentru imaginea advertiserilor din piata, cumparatorul final nu cred ca va fi prea suparat....

10:54 a.m.  
Blogger Cristian said...

mircea, in cazul coca-cola nu spun ca e copiat. spun doar ca e trendy acum sa vezi oameni alergand in reclame. vezi alte doua posturi pe tema asta din noiembrie.

11:17 a.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home