marți, noiembrie 07, 2006

Ideas: Am chef de un nou blog azi

Ma tot gandesc de ceva vreme sa fac un blog despre hotspot-urile din Bucuresti din Bucuresti. E posibil sa existe deja ceva de genul asta. Daca stiti vreo adresa, dati un semn.

Eu nu ma mai despart de laptop de cateva saptamani si uneori ma gandesc ca intr-o fereastra de doua ore mai degraba as intra intr-un loc cu wifi decat sa merg la birou. As pierde timpul liber in traficul asta din Bucuresti!

Stiu ca Zapp are o lista cu hotspot-urile sale, insa in afara de niste nume de locuri si adrese nu imi ofera prea multe amanunte. Vreau ceva cu "valoare adaugata" din experienta altor "pelerini" prin hotspot-urile din oras, cu tips & tricks si alte chestii minunate.

Ce ziceti?

UPDATE: Am descoperit doua site-uri care se preocupa de chestiunea aceasta (C*Free si Wardriving). Poate Alex si Dragos se gandesc si la o aplicatie pentru telefonul mobil.

Iata cateva sugestii primite sau gasite pe alte bloguri:
C*Free
Wardriving
HotSpots Internet WiFi in Bucuresti
AnchorFree
Wiffiti

18 Comments:

Anonymous Anonim said...

Mie imi place C*free. In Bucuresti e pe str.Hatisului, Sect. 2 si au incercat, pe rand, vreo 5 prieteni si chiar e ok. Eu am incercat la Cluj si peste tot unde e C`free e o tona de lume, multumita, care butoneaza de zor.

11:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Interesanta ideea, eu zic sa initiezi blogul si sa lasi lista colaboratorilor deschisa, ar prinde contur destul de repede. Si nu in ultimul rand, ar fi bine sa nu limitati blogul doar pentru Bucuresti.

1:08 a.m.  
Anonymous Anonim said...

BT Cafe are wifi.

1:27 a.m.  
Blogger Dan said...

Alexandra a uitat sa-ti lase link - http://www.cfree.ro

2:15 a.m.  
Anonymous Anonim said...

zic asa... incepe-l, pune lista... apoi vor apare parerile "pelerinilor" cu siguranta... si vor apare si locatii noi... succes!!!

10:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Exista deja situri dedicate. Primul care-mi vine in minte e www.wardriving.ro

10:31 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi,

Poti adauga la blog si o harta pe care plasarea hotspoturilor sa se faca in mod colaborativ: http://www.frappr.com/ sau http://www.platial.com .

Chiar daca sunt si alte proiecte, le poti lista si poti merge aici pe opinii de la cei care au trecut prin locurile respective.

Carmen

10:37 a.m.  
Anonymous Anonim said...

La cate bloguri vrei sa faci, se pare ca asta va fi principala ta ocupatie, ca tot vorbeai de slujba de blogger :)

Interesant, dar ar fi mai bine sa fie la nivelul Romaniei, ca nu cred ca sunt atat de multe locuri in tara noastra.

11:53 a.m.  
Blogger Cristian said...

carmen, chiar la asta ma gandeam, la un blog colaborativ si exact la valoarea adaugata a opiniilor.

anonym, mersi de recomandare.

12:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

zapp n-are hotspoturi, le-am verificat pe toate ... sau n-au mers ...

In timp ce ... sigur merge ... zona Romana ... ai o groaza de retele wireless care iti aloca ip, sau daca nu, 192.168.1.* /

dupa care in parcare la unirii

in expirat ( asta dupa ce au renovat barul ) si in alte cateva localuri din b 54 fun

Aia de la CFree lansasera ideea, dar s-a pierdut undeva in spatiu, atat timp cat nu gasesti retele de net.

Sau, daca te afli intr-o locatie si crezi ca ai wireless benga, ia-ti un antivirus (KIS 6.0) si fortzeaza retelele :) parolele default ca de obicei 12345 sau 12345678 :) sau numele retelei [ da nu`s toti asa destepti ].

Singuru lucru care ma oftica e ca carrefour nu are. Si nici cafeneaua de la Unirii, in schimb e superb sa stai la Romana pe net ... in aer liber ( nu acu ca e frig ).

Dar, daca vrei ... putem cauta impreuna wi-fi-uri :)

12:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ah ... si ca sa imi aduc aminte de Howard & Johnson, urasc wireless-urile care iti aloca ip dar iti cer prepay ... cat dracu trafic sa faci pe net prin wireless-u lor, sau ... sa te dai pe torrente de acolo ? :))

Nu recomand hotspoturile de la Orange, care merg pana si de pe La Motoare.

12:46 p.m.  
Blogger Cristian said...

hai ca se "incinge" atmosfera...

ma gandesc sa cautam un nume pentru acest blog si evident orice idee legata de continut e binevenita.

12:59 p.m.  
Blogger .marius said...

Hotspoturile c*free functioneaza destul de bine in Cluj cel putin... Si comunitatea WiFi din cluj incepe sa miste un pic, asa ca o sa se mai auda de c*free si in continuare...

Din cate stiu si in restul oraselor in care are c*free hotspoturi, treaba merge bine... =)

2:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am pus pe blogul meu o lista cu cele pe care le-am vizitat si adunat eu, era prea mare sa scriu aici.

Cristi, daca faci blogul asta ma bag si eu :)

2:51 p.m.  
Anonymous Anonim said...

De ce n-ai contribui aici:http://anchorfree.com/ ?
Chiar ai putea sa propui modelul lor de
stimulare a proprietarilor de hot-spots cu acces gratuit, in Ro...

Daniel M.

6:22 p.m.  
Blogger Dragos Novac said...

lista cu hotspoturi in bucuresti era o idee mai veche pentru metropotam pe care o tot amanam pentru ca mereu apar alte prioritati. pana la urma o sa o facem (si noi) mai devreme sau mai tarziu

4:16 p.m.  
Blogger Cristian said...

dragos, eu zic sa o bagati si in urbee...

4:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

www.ole.ro Internet wireless gratuit.

Hai cu noi OnLinE!

9:15 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home