vineri, noiembrie 10, 2006

Advertising: Spoturi in fuga










Apreciez "agresivitatea" cu care ClickNet incearca sa castige teren pe piata; o apreciez mai mult din consecventa comunicarii. Insa daca pana acum spoturile ClickNet nu ieseau in evidenta mai deloc (decat prin soundtrack poate), acum s-au ales cu o productie de festival. Numai ca nu stiu daca se mai premiaza alergatul de cativa ani, de la Playstation "Mountain" sau Nike "Tag" si "Musical Chairs".

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

:)
Fugi Boros fugi, sa-ti salvezi ultimii blugi :)

5:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

As completa cu: http://www.youtube.com/watch?v=B3xBk-qOjpQ
:)

12:50 a.m.  
Anonymous Anonim said...

poate se trage la de un nou brand manager care vine de la Connex. Oricum e mai bine decat Lara Croft lookalike

7:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mai degraba de la cei doi oameni veniti la grey de la leo burnett

8:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

deci e vorba de o echipa noua, after all!! Mie de lara nu mi-a placut niciodata, dar oamenii erau consecventi :)(au fost vreo doua-trei spoturi pe modelul asta, nu?) m-a mirat ca au schimbat-o ... nu intelegeam :)

3:59 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home