marți, octombrie 31, 2006

Personal: Infernul auto

Ieri seara am avut (cred) cea mai neplacuta experienta de sofer in Bucuresti. Am facut - si nu exagerez deloc - o ora si jumatate (fara 1 minut) din fata Citi Bank pana in Piata Unirii, la Mitropolie (via Piata Victoriei > Lascar Catargiu > Magheru).

M-am suit in masina la 18.36 si am oprit pe Dealul Mitropoliei la 20.05. Am facut 25 de minute de la Citi pana la Europe House. Noroc ca s-a circulat bine dupa Piata Universitatii.

Si asta dupa ce a trebuit sa schimb o roata in frig, la 5 grade, pentru ca un idiot a crezut ca strada ii apartine, iar eu i-am ocupat locul.

Si Florin are ceva de spus despre circulatia de astazi.

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

Si eu ma gandeam sa scriu ceva, prea a fost aiurea. Am facut de la Iancului pana in Piata Victoriei o ora, dupa care am avut inspiratia sa aleg ruta care de obicei era aglomerata (via Dorobanti-Televiziune) ca sa ajung la Piata Scanteii. Imi pare rau de problema cu roata, am patit ceva similar anul trecut.

2:31 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Te-ai gandit la o bicicleta?

10:37 a.m.  
Anonymous Anonim said...

daca o luai per pedes apostolorum, ajungeai mai repede. Sport inseamna sanatate :D:D

10:48 a.m.  
Blogger nwradu said...

Intr-adevar, pe jos se facea in 40 de minute drumul, maxim o ora.

Cu masina este mai buna urmatoarea ruta la acele ore: din Piata Victoriei pe Calea Victoriei, pe care se merge bine pana la Muzica, unde se face aglomeratia mare. Asa ca pe langa Biblioteca nationala se iese in Magheru la Galeriile Orizont, sau eventual pe langa Union si pe Campineanu sau cum se cheama strada aia de ajunge vizavi de Sala Dalles. De acolo se merge iarasi bine pt ca se intra pe cea mai lata zona a blvd Magheru, cea de la Universitate. De acolo in jos spre Unirii, pe langa parc si la Mitropolie.

Este un traseu pe care il fac si eu des, si cam asta e cheia, sa eviti zona Romana - Intercontinental din Magheru, sau zona Muzica - Splai daca o iei pe Victoriei. Pe Magheru se merge mereu mai bine pe banda 3 sau cate sunt, cea mai din stanga oricum, pe aia trebuie sa stai daca totusi vii pe acolo de la Romana.

11:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

wow, si atunci e mult sau putin ca am facut intr-o ora si doua zeci de minute 8 km, pe care ii fac in 13 minute altfel, de pe Podul Grant la Piata Iancului?

ce ma mira pe mine e OK, cand ploua e aglomeratie, dar afara era deja uscat, era trecut de ora 20, cand se dusese grosul celor care termina treaba la ora 17...

am indurat cu stoicism..daca nu aveam bagaje ma si gandeam sa abandonez...de parca as fi putut gara undeva, in haosul acela

11:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu am facut de la Aviatorilor pana la Unirea o ora jumate, asta in conditiile in care am mers pe contrasens, pe linii de tramvai si printre zeci de ambuteiaje. Si inca nu a venit iarna. Va inchipuiti cum o sa fie?????

1:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

inca in Cluj se circula... strange gasca si hai aici. bucurestiul nu e foarte departe daca ti se va face candva dor ;) (mai ales ca acum s-au ieftinit si biletele de avion)

2:13 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"Te-ai gandit la o bicicleta?"

tu te gandesti la bicicleta la 5 grade? eventual si pe o lapovita misto...

2:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

>>>Poate v-ati plictisit de subiect dar eu trag inca o data semnalul de alarma: daca orasul e blocat, la propriu, timp de 12 ore pe zi, in orice zi, ce ne facem? Exista vreo iesire?>>>
http://www.hiq.ro/blog/florin/?p=168

3:07 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home