Marketing: Smooth e noul cool?
Intr-un numar recent din Biz, colega mea Laura scria despre brandurile de apa minerala care se bat pe "acelasi" nume (Izvorul Alb, Izvorul Minunilor, Izvorul Zanelor si Izvorul Ascuns) si consecintele e de rigoare.
Zilele acestea, pot fi vazute in Paiata Unirii (sunt convins ca si in alte zone) doua campanii pentru tigari care se bazeaza (printre altele) pe beneficiul dat de smoothness, folosind efectiv cuvantul smooth in headline. Unul zice "Smooth transmission", celelalt merge pe "Get Smooth, Get Going".
Lipsa de inspiratie, coincidenta sau ce?
Zilele acestea, pot fi vazute in Paiata Unirii (sunt convins ca si in alte zone) doua campanii pentru tigari care se bazeaza (printre altele) pe beneficiul dat de smoothness, folosind efectiv cuvantul smooth in headline. Unul zice "Smooth transmission", celelalt merge pe "Get Smooth, Get Going".
Lipsa de inspiratie, coincidenta sau ce?
1 Comments:
Intai as face distinctia intre ce se intampla cu numele brandurilor de apa minerala si campaniile din industria de tutun. Intr-un caz vorbim de naming iar in celalalt , punctual de o campanie de comunicare: imagine/promotie.
"Efectiv cuvantul smooth in headline" nu este rezultatul "lipsei de insipratie" nici "coincidenta"...Raspunsul este in acel "sau ce" pe care l-ati lasat in aer.
In cazurile mentionate vorbim de un beneficiu de produs si DA, pe piata de tutun (pe care consumatorii sunt tot mai health conscious) acesta este un beneficiu pe care se "bat" toti producatorii.
In aceste conditii gaseste un sinonim pentru "smooth" si cu relevanta pentru consumatori. I dare you :-)
Trimiteți un comentariu
<< Home