marți, octombrie 31, 2006

Marketing: Rebrandigul e la moda!


Iata doua exemple aflate recent: Cisco, via Advertising/ Design Goodness si Fiat, via Jobsessive.

4 Comments:

Anonymous Subiectiv said...

pe aia de la CISCO o stiam. in schimb, in ceea ce o priveste pe cea de la FIAT, o preferam pe prima din 2005 :) parerea mea :D

1:19 a.m.  
Anonymous Ciprian Gavriliu said...

Fiat au o strategie mai neobisnuita privind identitatea vizuala. O decizie foarte inspirata este pastrarea fontului folosit inca din 1901.

1:30 p.m.  
Anonymous Gabi Nistoran said...

A nu se intelege ca FIAT si-a schimbat sigla atat de des.

Ei foloseau de mult timp sigle diferite pt diverse modele, si cred ca doar le-au imbunatatit putin in ultimii ani.

9:30 p.m.  
Anonymous Gabi Nistoran said...

A nu se intelege ca FIAT si-a schimbat sigla atat de des.

Ei foloseau de mult timp sigle diferite pt diverse modele, si cred ca doar le-au imbunatatit putin in ultimii ani.

9:30 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home