vineri, octombrie 13, 2006

Blogs: Putin ajutor

Eduard imi semnaleaza ca blogul meu se vede acum foarte prost in IE. Mi-a trimis chiar si o captura. Arata jenant.

Eu am tot umblat in template si m-am jucat cu diverse parti din el. Probabil am dat ceva peste cap. Mai e cineva care nu vede bine acest blog? Mai e cineva care a avut aceleasi probleme? Are cineva o solutie/ sugestie pentru mine (in afara de recomandare de a trece pe Wordpress)? Mersi.

UPDATE: Am operat cateva din sugestiile primite si se pare ca am remediat problema sidebar-ului. A ramas nerezolvat acel Blogger Bar, dupa cum se vede si in imaginea de mai sus. Sincer as renunta la el.

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

Eu am IE 7 si n-am nici o plangere. Iti trimit si pe mail un capture, sa-mi vezi daca e ok.. dar n-am nici o plangere.

11:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

check your gmail :)

12:33 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi,

Proprietatea float din CSS cauzeaza problema, dar numai in IE6.

Incerc sa ma mai uit putin peste cod, poate gasesc o solutie.

Carmen

12:36 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi,

Probabil novo ti-a dat deja solutia pentru layout - daca da, zi-mi, te rog, ca sa nu mai incerc sa gasesc si solutia pentru partea de sus.

Pentru ca partea din dreapta sa se afiseze paralel cu insemnarile, nu sub, sa definesti:

#sidebar {
margin-left:66%;
}

in loc de:

#sidebar {
width:220px;
float:right;
}

Carmen

1:01 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Hmm, vezi in primul rand ca ai vreo trei <body>-uri in template (doar unul este permis conform standardelor W3C). Apoi, in dreapta, jos, ai un paragraf gol caruia CSS-ul is spune sa se intinda pe 660 pixeli:

#footer {
width:660px;
clear:both;
margin:0 auto;
}

Ori elimina paragraful, ori schimba setul de mai sus cu:

#footer {
width:0px;
clear:both;
margin:0 auto;
}
Sper ca asta ajuta.

1:12 a.m.  
Anonymous Anonim said...

buna recomandare :))
WORDPRESS :p

1:42 a.m.  
Blogger Cristian said...

Multumesc pentru sfaturi. Am sa incerc sa le urmez. Astept feedback...

8:31 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Keep trying. Se vede la fel in IE6.

3:03 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home