sâmbătă, octombrie 28, 2006

Blogs: Despre tipuri de publicitate pe blog

La Netoo am vorbit despre publicitate pe bloguri. Nu am vorbit despre formate, ci despre oportunitatile (de incasari din reclame) ce pot aparea pentru bloggeri. Au fost totusi cateva pareri legate de pay-per-post si de "inutilitatea" reclamei traditionale, a banner-ului.

Unele bloguri internationale au integrat deja publicitatea clasica, altele au gasit cai inedite. La noi Zoso si Tolontan sunt pionierii publicitatii pe bloguri, iar Feeder ne arata ca blogul specializat poate atrage mai usor/ repede reclama decat unul generalist.

Ma intorc la discutia de aseara si lansez un nou subiect, o noua intrebare: Ce fel de publicitate (formate) ar fi mai potrivita pe bloguri?

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Modelul Adsense este castigator clar pe piata de bloguri. Din pacate sunt 2 aspecte:

- unul tine de nisa blogului. Nu toate sunt la fel de profitabile si in mod clar cele personale sunt cele mai dezavantajate. In fapt ideea de a tine un blog personal pt. profit mi se pare gresita de la inceput.
- nu exista un advertiseri pt piata de publicitate text contextuala in Romania. Tentativa Neogen de a copia Google la asta a fost un esec. Vreau sa vad macar un blogger care si-a luat macar un ipod din banii de la Neogen si imi retrag cuvintele.

In momentul in care Google isi va face simtita prezenta mai puternic aici si se va investi mai puternic in bugete AdWords regionale, lucrurile se vor mai schimba.

Pe de alta parte, sa platesti bloggeri sa scrie despre produse, cum am auzit ca se vehiculanu are nici un viitor.

11:19 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu cred ca Tolontan este un pionier si nu cred ca a fost ideea lui sa puna publicitate pe blog. Cam toate blogurile celor de la GSP au reclame.

2:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Poate vreti sa incercati blogul meu va rog dati-va cu parerea e bun??? ce mai trebe la el!!!
dreptpa.blogspot.com

5:43 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home