Advertising: La familia Burnett
Leo Burnett a facut ieri pasul oficial spre GRUPUL Leo Burnett, in care intra acum LB, StarLink, Starcom, 23, o agentie de PR si una de interactiv, ocazie cu care s-a anuntat si o noua structura manageriala. Mai multe detalii aici.
Noutatile merita comentate.
23 e un idea shop pe care eu il vad ca o agentie de advertising a viitorului.
Se tot vorbeste de implicarea agentiei (traditionale) in business-ul clientului, de reinventarea formelor de reclama, de account planning, de marketing integrat.
Cred ca 23 vorbeste despre / este toate acestea. Ramane sa vedem cum va actiona, ca un plug-in pentru Leo Burnett sau ca o alternativa, ca un concurent pentru restul fratilor din familie.
PR-ul vine sa intareasca zicala: Mai bine mai tarziu decat niciodata! Sunt curios sa vad cine va intra in echipa si mai ales cine o va conduce. Stiu din piata ca seniorii sunt din ce in ce mai greu de gasit, multi plecand la client sau pe cont propriu.
Pe interactiv se va da batalia la anul intre agentii. Fiti cu ochii pe urmatorul Campaign pentru perspectiva locala si cea internationala. Vor mai aparea si alti jucatori. Si aici conteaza echipa, dar cel mai mult, poate, deschiderea clientilor.
Cred ca prin anuntarea Grupului Leo face un pas firesc. Agentia crescuse destul de mult in ultimii ani si avea nevoie sa gaseasca noi oportunitati de revenue. Acum pariaza cel putin pe doua directii cu potential: PR-ul si interactivul. Nu stiu insa de ce ignora BTL-ul. Cred ca o divizie de BTL sau renasterea Black Pencil nu e o idee atat de rea.
Nu trebuie sa trec(em) cu vederea (si sunt sigur ca vor exista comentarii pe tema asta) faptul ca Leo va avea trei directori de creatie ce vor actiona independent de Chief Creative Officer - adica de Bogdan Naumovici. Ceea ce ma face sa cred ca fie Bogdan cauta o pozitie mai linistita, fie se va implica foarte mult la promovarea si "vanzarea" serviciilor grupului. Cei care l-au intalnit pe Bogdan in prezentari stiu ca e un bun om de vanzari.
Noutatile merita comentate.
23 e un idea shop pe care eu il vad ca o agentie de advertising a viitorului.
Se tot vorbeste de implicarea agentiei (traditionale) in business-ul clientului, de reinventarea formelor de reclama, de account planning, de marketing integrat.
Cred ca 23 vorbeste despre / este toate acestea. Ramane sa vedem cum va actiona, ca un plug-in pentru Leo Burnett sau ca o alternativa, ca un concurent pentru restul fratilor din familie.
PR-ul vine sa intareasca zicala: Mai bine mai tarziu decat niciodata! Sunt curios sa vad cine va intra in echipa si mai ales cine o va conduce. Stiu din piata ca seniorii sunt din ce in ce mai greu de gasit, multi plecand la client sau pe cont propriu.
Pe interactiv se va da batalia la anul intre agentii. Fiti cu ochii pe urmatorul Campaign pentru perspectiva locala si cea internationala. Vor mai aparea si alti jucatori. Si aici conteaza echipa, dar cel mai mult, poate, deschiderea clientilor.
Cred ca prin anuntarea Grupului Leo face un pas firesc. Agentia crescuse destul de mult in ultimii ani si avea nevoie sa gaseasca noi oportunitati de revenue. Acum pariaza cel putin pe doua directii cu potential: PR-ul si interactivul. Nu stiu insa de ce ignora BTL-ul. Cred ca o divizie de BTL sau renasterea Black Pencil nu e o idee atat de rea.
Nu trebuie sa trec(em) cu vederea (si sunt sigur ca vor exista comentarii pe tema asta) faptul ca Leo va avea trei directori de creatie ce vor actiona independent de Chief Creative Officer - adica de Bogdan Naumovici. Ceea ce ma face sa cred ca fie Bogdan cauta o pozitie mai linistita, fie se va implica foarte mult la promovarea si "vanzarea" serviciilor grupului. Cei care l-au intalnit pe Bogdan in prezentari stiu ca e un bun om de vanzari.
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home