Trends: Muzica 'moca' pentru americani
Care credeti ca este urmatorul pas pe care distributia de muzica online il poate face?
Sa dea muzica gratuit. Iar acest pas este facut acum de Universal Music Group, cel mai mare distribuitor din lume. UMG s-a aliat cu Spiral Frog pentru a oferi gratuit muzica americanilor si canadienilor intr-un serviciu sustinut de advertising.
Decizia vine intr-un moment in care distributia online de entertainment e pe cale sa prinda viteza.
[via]
FOTO: LET'S SING A SONG!/ ANNA MUNANDAR
Sa dea muzica gratuit. Iar acest pas este facut acum de Universal Music Group, cel mai mare distribuitor din lume. UMG s-a aliat cu Spiral Frog pentru a oferi gratuit muzica americanilor si canadienilor intr-un serviciu sustinut de advertising.
Decizia vine intr-un moment in care distributia online de entertainment e pe cale sa prinda viteza.
[via]
FOTO: LET'S SING A SONG!/ ANNA MUNANDAR
4 Comments:
Gratuit dar, atentie!, cu reclame (90 de secunde la fiecare melodie!!!). Plus codare DMR, adica nu poti copia piesa pe alt fel de suport, nu poti arde cd-uri audio, si se pare ca nu o mai poti asculta deloc daca te dezabonezi. Deci...
Oricum, un prim semn ca marile case de discuri incearca sa vina in intampinarea publicului, dupa ce ani de zile s-au ocupat cu datul in judecata!:-(
Iata cateva link-uri unde se discuta serios de cateva zile propunerea Universal:
http://gerdleonhard.typepad.com/
http://www.pbs.org/mediashift/2006/08/when_free_isnt_freespiralfrog.html
http://digitalmusic.weblogsinc.com/2006/08/30/is-spiralfrog-an-end-run-around-royalty-payments/
http://www.techcrunch.com/2006/08/29/universal-music-group-to-try-ad-driven-music-downloads-through-sprialfrog/
Suntem cu ochii pe ei!
Initiativa similara a fost si in domeniul telefoniei mobile. Apeluri gratuite, intrerupte de publicitate la intervale regulate de timp. Evident, acelasi public tinta, tinerii care nu isi permit sa cheltuiasca prea multi bani, ca si in cazul downloadurilor. Nu s-a inregistrat un succes deosebit si cred ca pentru Universal beneficiile vor fi mai putin financiare (chiar daca mizeaza pe un procent din incasarile din reclame) cat de marketing si imagine. Pana la urma consumatorul pasionat de muzica va prefera sa plateasca si sa asculte melodia integral, nu sa fie taiata de reclama, asa ca indirect vor trimite noi clienti spre Itunes, doar daca nu au prevazut si un model cu plata/download direct din site.
din feedback-urile voastre vad ca nu prea suna bine initiativa UMG. cred totusi ca isi vor gasi 'nisa'. wait and see.
Suna bine pt ca au spart gheata, si de acum se vor lua si altii dupa ei! E buna intentia, e proasta aplicarea.
Trimiteți un comentariu
<< Home