vineri, septembrie 15, 2006

Online: Yahoo! Mail 2.0

GMail m-a atras pentru ca oferea o abordare diferita a ceea ce era freemail-ul de multi ani. Insa cu timpul si pe masura ce am intetit comunicarea pe aceasta adresa alternativa, am inceput sa caut o reintoarcere la mail-ul traditional. Cum GMail nu ofera si o interfata clasica, iar Hotmail-ul nu m-a atras niciodata, m-am intors de ceva vreme la Yahoo! Mail. Nu am abandonat GMail-ul, dar cred ca incet, incet fac tranzitia spre Yahoo! Mail.

Acum insa am un motiv in plus sa accelerez tranzitia. Yahoo! Mail isi pregateste relansarea.

Mi-am trecut deja interfata pe versiunea Beta, insa nu am avut timp sa o explorez. Am observat ca seamana cumva cu Outlook sau incearca sa aduca look & feel-ul (sper si capabilitatile) clientilor de mail cu greutate. Totusi e putin cam spalacit (trebuie sa vad daca ii pot schimba aratarea). Imi place insa ca pot seta feed-uri RSS. Mai multe detalii gasiti aici.

Cei pasionati de podcasturi pot asculta aici un interviu cu managerul de proiect de la Yahoo! Mail.

[via]

TRACK: PINK/ GET THE PARTY STARTED
PHOTO: HUNT/ SOFIA GATA

1 Comments:

Anonymous Mail Yahoo said...

Eu sunt fan yahoo si asa cred ca o sa raman pana la adanci batraneti :)

3:12 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home