sâmbătă, septembrie 09, 2006

Marketing: In numele ratiunii

Sa zicem ca vrei sa iti faci un magazin online si iti trebuie un nume.... Cum ti se pare "avar.ro"? Un nume bun sau unul prost?

FOTO: GIRAFFE/ AL GREER

5 Comments:

Anonymous Andrei Sava said...

La prima vedere aici mi se pare funny. Insa sincer...nu mi-as pune numele Avar la magazinul meu online.

1:05 p.m.  
Anonymous eRwin said...

Cine ar cumpara ceva de la un avar!?

Greseala similara a facut si blow.ro [Site-ul femeilor care au ceva de (spus?)] lol

1:06 p.m.  
Anonymous weasel said...

Super aiurea!

Toata lumea vrea un magazin original, si sa fie al lui, nu sa-l puna la gramada cu alte 10, 20, 50 de magazine!

In plus, e nasoala chestiunea cu confidentialitatea datelor... adminul poate sa intre oricand si sa vada informatiile de la toate magazinele :P

Cat despre nume, e scurt, dar e aiurea. Avar = zgarcit... bleah!

1:06 p.m.  
Blogger nenorocitu said...

atunci ce sa mai zicem de url-uri precum whorepresents.com (who represents), penisland.net (pen island), therapistfinder.com (therapist finder), cummingfirst.com (First Cumming Methodist Church) sau gotahoe.com (Lake Tahoe - Go Tahoe)
:P

1:49 p.m.  
Anonymous varabiescu said...

un nume prost. putine brand-uri au reusit in lumea asta sa se identifice cu un cuvant. procesul este invers, vezi xerox, adidas, rimel si altii. mai rar invers.

plus ca imi aduce aminte de un film indian cu raska pure unde canta unul avaramu'.

Daca mi-as face magazin on line as da un nume pe care sa il asocieze lumea cu asta ulterior, un exemplu asa la intamplare ar fi "edis.ro"

6:06 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home