Ideas: Cum ramane cu numele ala?
Am primit mai multe propuneri de nume pentru clubul de networking, insa pana acum DIABLOG pare a fi cel mai inspirat. mai sunt cateva propuneri care ar merge OK, dar asta are ceva "mai special".
Oricum nu ne oprim aici. Mai exploram/ astept si alte propuneri.
TRACK: FORT MINOR/ REMEMBER THE NAME
Oricum nu ne oprim aici. Mai exploram/ astept si alte propuneri.
TRACK: FORT MINOR/ REMEMBER THE NAME
7 Comments:
Cristi,
Sugestia de dialog e interesanta, icon-ul arata bine, dar de ce as zice ca nu este cea mai inspirata alegere:
- dialogul se poarta intre 2 persoane, iar tu vrei sa creezi o retea
- diaBlog te poate duce la ideea blogului DIA
- cuvantul e format prin adaugarea unui g la Diablo.
Carmen
carmen, ca de obicei imi dai un feedback care ma pune pe ganduri.
nu stiu cine e DIA, dar cred ca diablog arata ideea de dialog. aceeasi observatie o am si pentru Diablo...
cat despre ideea de dialog, sa nu uitam ca Orange se numea Dialog si aveau cateva milioane de oameni in retea...
cum spuneam, observatiile tale sunt OK si le sustin. trebuie doar sa gasim ceva mai bun.
DIABLOG suna bine, dar Carmen a adus contraargumente solide.
Totusi, principala problema:
"un networking club pentru jucatorii din online (publisheri & agentii) prin care sa ne intalnim lunar intr-un cadru relaxant (bar, pub, terasa) si sa "discutam discutii" la o bere."
Cum scrie si mai sus, eu am inteles ca e pentru oameni din online, nu doar pentru bloggeri.
Asa ca propun sa mergem mai departe cu ideile.
Daca tot vorbim de industria online si de net, de ce sa nu folosim chiar numele conceptului. Sa il declinam.
Prima idee:
netTALKING
vs. networking
My two (!) cents:
access
advance
ahead
brain cloud
brain cluster
brainshare
brain(s) on
brain(s) talk
brainz
brainzone
club net
iBrain(s)
iHead(s)
iKnow
iKonowledge
iMind(s)
iShare --> preferatul meu
net club
net brain(s)
net on
net talk
net views
on the net
talk net
talk on
Abia acum mi-am facut timp sa le si verific :)) Doar "iHeadz" este inventie sustenabila.
Headz e prescurtarea de la Headvertising...
Trimiteți un comentariu
<< Home