luni, septembrie 25, 2006

Blogs: Lumea are chef de joaca

Am fost "plecat" pentru cateva zile si inca nu m-am intors de tot. Doar cat sa remarc cheful de joaca al unor bloggeri.

Part-time blogger, jocul neintentionat lansat aici (dupa o idee WSJ), a prins deja in randul unor bloggeri. Carmen a inceput sa tina o evidenta.

Razvan vrea sa lanseze publicitatea pe bloguri si deja are sustinatori. Eu sunt in proces de relansare a blogului si ma tot gandesc ce sa fac si cum sa il fac: Wordpress vs Blogger, new colors vs old colors, header vs no-header...

Ciprian vrea sa numere blogurile din blogosfera locala si a inceput un viral countdown printre bloggeri. Numaratoarea a ajuns la mine (numarul 4) venind de la Radu. Eu ma conformez regulilor si spun: Radu - 3 > eu - 4 > Zoso - 5.

Dragos, probabil influentat de articolul din WSJ, a lansat blog X-change, o initiativa care vrea sa testeze ideea de guest blogger. Poate apuc si eu sa scriu pe unde am fost invitat si sa deschid la randul meu usa blogului personal.

Catalin propune un blog de dialog sub numele "100 intrebari" prin care invita lumea sa "dea cu capul", sa vina cu o idee buna pentru care cineva va planta un copac undeva. Trebuie sa cititi intro-ul lui Catalin ca sa intelegeti mai bine ce vrea sa faca!

UPDATE: Zoso nu a vrut sa ia viralul de la mine, asa ca il redirectionez catre Andressa. Deci, Radu - 3 > eu - 4 > Andressa - 5.

PHOTO: MIND BOGGLING/ DARKMATTER

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

adica cum "poate apuc si eu sa scriu pe unde am fost invitat si sa deschid la randul meu usa blogului personal."

astept postul de la tine si dupa vezi tu ce deskizi :) te astept si pe lista celor 200 de bloguri. sa imi spui daca te trec.

8:48 a.m.  
Anonymous Anonim said...

N-am citit articolul din WSJ, mai degraba jobsessive mi-a sugerat ideea.

12:18 p.m.  
Anonymous Anonim said...

sorry, no gay viral countdown.
daca antonio voia sa faca ceva, ar trebui sa ne spuna cate bloguri sunt active in ultima luna pe laba lui de platforma

sorry, cristian.

1:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut Cristi. Te invit la Open Blog Romania 2006. Detalii la mine pe blog!

3:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Buna initiativa lui Dragos, putin incalcita da pana la urma s-a facut inteles.

Cat despre restu... a venit lumea din concediu plina de idei noi :)sa vedem ce iese...

4:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ideea este super mishto. EU unu ma bag, asadar cine nu la cine sa o "dea" I`m in.
Astept cu mare interes sa vedem cum iese treaba.

7:05 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home