joi, august 31, 2006

Personal: Recomandare pentru Antalya

Am aterizat in Antalya dupa un zbor de o ora si jumatate (cred ca dureaza chiar mai putin), iar de acolo am plecat cu un autocar spre Hotel Serra Palace intr-o calatorie ce a "durat" 80km. Desi la inceput nu mi-a convenit distanta, aveam sa o apreciez cum se cuvine dupa atentatul de luni.

Dupa cateva zeci de kilometri, pe drumul spre hotel, am inceput sa ma intreb cum reusesc turcii sa atraga atatia turisti in peisajul dezolant in care calatoream. Am gasit raspunsul dupa o ora si ceva de mers, imediat dupa ce am intrat in spatiul numit Serra Palace.

E posibil ca turcii sa nu puna accent pe ce se vede in afara, sa ascunda sau sa mascheze "defectele" de relief ori sa nu aiba ce face pentru a schimba fata satelor si comunelor pe care le traversezi in drumul tau, dar stiu insa sa iti ofere pachetul complet de confort odata ajuns la destinatie (cel putin la Serra asa a fost!).

Am mai fost in Turcia, in Marmaris, si mi-am zis ca nu o sa mai vin in Turcia pe banii mei. :o) Acum insa ma gandesc sa revin in Antalya si la Serra Palace.

Nu am sa fac o descriere a hotelului si a sejurului - sunt doua site-uri (aici si aici) care va pot oferi informatiile dorite - doar spun ca nu mi-a lipsit nimic in aceasta calatorie de serviciu, nici macar Internetul (wifi gratuit).

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

Am bilete la acelasi hotel.
Mai spune ceva tips&tricks, pe care le afli de obicei spre sfarsitul sejurului.
Deci wifi, internet-cafe?
Plaja are nisip pentru copii, sa se joace cu galetusa si lopetica?

5:29 p.m.  
Blogger Cristian said...

wifi in lobby la receptie si intr-o sala de meeting la etajul I. despre plaja nu am prea multe info ca nu am fost pentru vacanta acolo si am preferat piscina. cati copii ai si ce varsta au?

5:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

o fetita de 2 ani

6:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Plaja are nisip pentru copii, dar numai unde sunt umbrele. Unde e apa, sunt pietrisi... Dar in general, e "children friendly".

7:05 p.m.  
Blogger Cristian said...

am vazut multe familii cu copii, deci cred ca e children friendly.

mie mi-a placut ca e curat si aranjat cu bun gust. se vede ca targeteaza nemti in special. dar vei intalni si rusi si romani.

lumea in general linistita, iar izolarea fonica a camerei e excelenta. te trezesti la 10 si nu auzi ca afara e muzica la piscina sau ce vorbesc oamenii.

camerele foarte frumos aranjate, se vede si pe site, iar barurile sunt ok daca nu ai pretentii. mergi pe cocktailuri (blue lagoon e chiar bun) si pe bere (efes). stai departe de gin&tonic si whisky.

11:07 p.m.  
Anonymous Anonim said...

multumesc :)

7:21 a.m.  
Blogger Cristian said...

sa ne povestesti cum a fost/ ti-a placut!

9:40 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home