joi, august 17, 2006

Blogs: Frustrarea cititorului de bloguri

Sunt unele bloguri pe care le vizitezi cu o mare placere (ca il cunosti pe om, ca e cineva renumit, ca iti place pur si simplu cum scrie sau ce ofera, ca iti este concurent sau adversar pe moment). Am si eu astfel de bloguri. Insa din placere treci in durere si disconfort cand vezi ca blogul nu ii merge.

Desi s-a straduit sa il faca sa arate curat, si-a luat domeniu cu nickname-ul sau original, are hosting gratuit primit din admiratie si se bucura de apreciere din parte bloggerilor, acum toate aceste lucruri nu mai conteaza. Nu-i merge blogul!

Am avut o asemenea experienta aseara, cand mi-am adus aminte de experienta a doi frati din State care s-au ofticat rau de tot ca bateria de la iPod tine foarte putin pentru nevoile lor. Au scris la Apple si neprimind niciun raspuns au facut un blog in care si-au expus protestul. Blogul a devenit peste noapte un mega succes, iar daca imi aduc aminte bine, Apple le-a raspuns oficial si oricum la ceva timp dupa protestul celor doi frati a lansat noile baterii, punand accent pe durata lor de viata ca selling proposition in comunicarea lor catre consumatori. Am citit despre aceasta intamplare intr-un BusinessWeek american de acum doi ani.

Blogul meu de aseara nu inseamna pentru mine cat inseamna iPod pentru cei doi americani, insa m-a facut totusi sa ii dedic macar un post.

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

de mine e vorba?

6:01 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ma bag si eu acum, ca se poarta:
De mine e vorba?

PS: si nu stiu care e raspunsul pe care il prefer... :-)

3:16 a.m.  
Blogger Cristian said...

zoso, florin, nu e voba de voi! dar ce, nu v-au mers blogurile!? mie in Bloglines imi intra feed-urile voastre

12:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

si bateria de la ipod totusi nu mi se pare ca tine prea mult :|

1:58 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home