vineri, august 18, 2006

Blogs: Am pus mana pe tricoul de blogger

In seara aceasta ne-am intalnit pentru a distribui tricourile de blogger. Nu a fost o aglomeratie nespontana cum am crezut la inceput si cum au sugerat unii bloggeri. Probabil multi sunt acum in vacanta sau nu au ajuns la un mail zilele acestea pentru a vedea invitatia.

Pe ideea "nimic nu se pierde, totul se recicleaza", "comitetul de organizare" a decis o noua intalnire, pentru miercuri saptamana viitoare (nu imi vine in minte data acum).

Asadar cei care nu au reusit sa ajunga astazi sunt asteptati miercuri. Trebuie doar sa trimita un e-mail la tricoudeblogger @ yahoo . com pentru a intra pe lista de mailing prin care anuntam locatia si ora.

"Stranierii" sunt rugati sa se anunte pentru a le putea pastra tricourile. Le vom distribui ulterior.

UPDATE: Am gasit un nou slogan pentru blog: "Bloggerii sunt rockeri!"
UPDATE 2: Cei care nu sunt din Bucuresti sau sunt momentan prin alte tari sunt rugati sa scrie pe aceeasi adresa, indicand pentru inceput adresa blogului cu care s-au inscris pentru tricou. Pentru acestia vom pastra tricourile, urmand - cum am mai spus - sa le trimitem prin posta sau prin alte cai.

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

tricou de blogger pentru ?

3:09 a.m.  
Anonymous Anonim said...

heh. eu sunt din craiova (:| i'm not gonna make it :P ce se mai aude cu posta ? :P mai dau mail ?

9:20 a.m.  
Blogger Andreea said...

eu sunt din timisoara, aceeasi intrebare ca mai sus :)

8:51 p.m.  
Blogger Unknown said...

:((( vreau si eu si sunt tocmai de la mama naibi de la iasi...intrebare trimitetzi si prin posta platesc si posta si tricoul :(((( vreau si eu :(((

10:09 p.m.  
Blogger zuza said...

snifff.. vin in bucuresti abia peste 2 saptamani.. sper sa mai pot primi cele doua (pt mine si mtx) :) pls? :D

1:24 a.m.  
Anonymous Anonim said...

eu nu am primit mail :(

5:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am trimis mail. Sper sa primesc tricoul. Eu unul abia astept sa il port!

3:01 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home