joi, iulie 27, 2006

Personal: Ma intreb

Vorbeam cu Radu aseara despre lipsa de viziune a unor producatori de content (in special online) de la noi, despre lipsa oamenilor cu viziune din companii si despre oportunitatile pe care le poti avea ca "vizionar".

Azi dimineata am reluat discutiile despre proiectele noastre si in mijlocul convorbirii, mi-am dat seama la un moment dat ca avem doua viziuni diferite asupra aceluiasi lucru. M-am "redresat" si mi-am zis: "Oricum am face - ca el sau ca mine - totul va fi bine!"

Oare? Acum ma intreb: Ce inseamna sa fii "vizionar" cu adevarat? Cum stii ca viziunea ta e cea buna?

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

inercand si reusind.

daca "ai avea confirmarea" de la inceput ai fi follower :).

PS: nu-i anormal ca aveti viziuni diferite, nu stiu sa se fi creat asociatia "vizionarilor" pe undeva prin lume.

5:30 p.m.  
Blogger Dragos Novac said...

cheia sta in executie, atunci vezi daca e (sau nu) directia pe care o anticipezi.

restul e doar conversatie.

6:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cei care incearca si reusesc acolo unde nimeni nu a facut-o ... sunt vizonari.

Cei care incearca si nu reusesc .... doar au incercat :)

6:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Vizionar e cel care anticipeaza un parcurs in viitor, parcurs care implica proiecte noi sau miscari strategice de amploare, si care aduce niste rezultate urmandu-l.

Cred ca e cel care vede the big picture si isi poate estima rezultatele acolo, mai putin interesat de micile detalii.

6:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

se intampla foarte rar ca doua persoane sa aibe aceeasi viziune.

viziunea este lucrul spre care aspiri. pentru care nu dormi noptile, pentru care muncesti, viziunea este ceea ce te tine motivat si entuziast.

de ce se intampla foarte rar ca doua persoane sa aibe aceeasi viziune? pentru ca suntem oameni si gandim. iar de cele mai multe ori gandim diferit.

8:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Atunci cand muncesti o zi, doua, trei, o luna, un an...si la sfarsit cand apuci sa respiri esti undeva pe o strada in drum spre casa si zambesti...

:) parerea mea...

2:56 a.m.  
Blogger the architect said...

periculos ar fi fost sa aveti amandoi aceeasi viziune; nu mai era viziune, era loc comun.

in plus, cine spune ca viziunea trebuie sa fie unica, sau ca are grad de comparatie (neaparat)? chiar daca se intampla sa concurezi singur (de acord, la prima vedere e absurd), dupa ce ai o viziune si esti mai mult decat multumit, de-a dreptul fericit, si restul lumii si mai si, daca nu ai si o a doua, tot trebuie sa iti spui "pacat..."

1:26 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home