miercuri, iulie 19, 2006

Online: O noua promotie de brokeri

Orlando anunta acum cateva zile aparitia unu nou player in brokerajul online, Cable Direct, o regie de publicitate cunoscuta pentru gestionarea spatiului unor statii TV precum Discovery, AXN, UTV etc. Mai mult, sublinia in alt post ca MPI va detine incepand cu 1 septembrie exclusivitatea asupra spatiului publicitar "pe site-urile tuturor publicaţiilor companiei PubliMedia, pe site-ul agenţiei de presă Mediafax precum şi pe portalul apropo.ro".

Ieri am aflat de aparitia unui nou jucator in zona asta, incepand din iulie, Beyond Media. Stie cineva mai multe? Un portofoliu, ceva... orice...

UPDATE: Proaspat, de acum 20 de secunde. Am primit pe mail de la Val Voicu.
comunicatul dat de beyond este confuz si neclar .
dealtfel au anuntat ca vor veni cu precizari suplimentare.
La fel si eu :)
Val
UPDATE2: Mesajul lui Val este un raspuns la un comunicat dat de Beyond Media prin care isi anunta portofoliul de exclusivitati.

4 Comments:

Blogger Cristian said...

se pare ca beyond media are un portofoliu dragut, dar pana cand nu am confirmarea faptelor, nu dau nimic :o)

SMZi nu e acelasi lucru cu Magnetique?

eu cred ca publisherii ar trebui sa dea spatiul regiilor si brokerilor cel putin pentru un an de acum inainte, pana isi pun site-urile la punct. scot usor un ban cinstit si au timp sa inteleaga mai bine internetul.

3:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

UTV a semnat cu arbomedia in ianuarie. Si pentru online si pentru TV :)

4:37 p.m.  
Blogger Cristian said...

stiam aia cu SMSi si Magne... mi-am adus aminte apoi.

da' licitand vanzare nu se cheam tot scos la produs?... ce vroiamsa zic era ca nu vad de ce un publisher offline si-ar angaja un om sa vanda spatiu pe site-uri care se sprijina doar pe content offline, unele dintre ele neavnd content aproape deloc.

am vazut si eu datele RECMA si post-ul de pe blogul tau... ce sa zic, mi-ar fi placut sa vad datele AdAge :o)... In rest, cred ca ai dreptate, prea multe stelutte la "oferta" asta.

mi-aduc aminte ca am dat noi in campaign niste estimari cumulate pe print, tv, radio, outdoor, internet si cinema care se cifrau intre 250 si 280 de milioane de euro, in 2005.

cred ca alea sunt mai aproape de realitate daca ma raportez la recma si tin cont de greutatea celor care ne-au dat estimarile. :o)

4:49 p.m.  
Blogger Cristian said...

emi, am aflat intre timp, dar mersi oricum...

4:52 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home