Media: Fotbalul isi descopera latura feminina

Totusi, cel mai interesant aspect pentru sponsori si investitori in publicitate este cel legat de profilul demografic al audientei Cupei Mondiale. Pe langa faptul ca a atras cu circa 10% mai multi telespectatori decat editia 2002, Cupa Mondiala 2006 a generat audiente bune si in segmentul femei si adulti din clasa superioara semnificativ mai mari decat pana acum.
41% din audienta globala a fost reprezentata de femei, aceasta editie a campionatului atragand cel mai mare numar de fane din istoria Cupei Mondiale.
Sursa: Initiative Romania
5 Comments:
Sa zic ceva de fenomenul fotbal in Europa, de orele de transmisie ale campionatului din 2002? de vizionarea de grup, de working hours?
Mai bine tac ca cine stie ce idei iti mai vin :).
PS: ca nu pot sa ma abtin: in Romania s-a transmis vreodata Super Bowl-ul? De ce oare?
cristi,
e doar o comparatie cu fenomenul superbowl. e stiut ca fotbalul (soccer-ul) nu e pe gustul americanilor si Super Bowl e cea mai tare competitie a lor. Au vrut probabil sa arate ca fotbalul nostru e mai tare si s-au raportat la o alta competitie majora.
pai cred ca la nivel global, eu asa am vazut in pasajul pe care l-am postat...
insinuezi ca femeile ar fi fost fortate sa se uite pentru ca in cele mai multe gospodarii exista doar un singur televizor?
din ce info am eu in romania au fost ceva peste 110 mil telespectatori pentru toate meciurile din care vreo 70 mil au fost barbati...
Cristian said...
"insinuezi ca femeile ar fi fost fortate sa se uite pentru ca in cele mai multe gospodarii exista doar un singur televizor?"
Eu cred ca nu le-a displacut :))
Si la urma urmei, vroiai sa nu mai stea seara cu barbatul, doar pentru ca era televizorul deschis pe fotbal?
Trimiteți un comentariu
<< Home