luni, iulie 24, 2006

Marketing: Micro-lansari

Timisoreana relanseaza dupa mai bine de 80 de ani sortimentul de bere nefiltrata, intr-o editie limitata la doar 6 locatii din Timisoara. Se serveste numai la halba. Printul e semnat de Lowe & Partners.

Editiile limitate nu mai sunt de ceva vreme o noutate pe piata berii, Tuborg Christmas Brew fiind cel mai cunoscut caz de acest gen. Stella Artois este de asemenea un brand ce a lansat editii limitate - Valentine's Day si Festivalul de Film Transilvania, transpuse doar prin personalizarea ambalajului, pastrand intact produsul.

Imi place ideea si astept momentul lansarii unei beri de vara, slab alcoolizata si care sa se poata servi cu putina lamaie.

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Sloganul sau headline-ul imi aduce aminte de Biborteniul celor de la Next.

6:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

brea pe care ti-o doresti tu a existat acum catvia ani. se numea Malbera Fun, era produsa de Brau Union (ca line extension al defunctei Malbera) si avea sticla de 0.33 transparenta (ca la Corona), cu capac twist to open (primul de la noi de pe piata, la vremea aceea).

9:18 p.m.  
Blogger Cristian said...

stiu de o bere de genul asta, dar am crezut ca se numea Sun si era produsa la Galati. sa fi fost alta?

9:51 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ce nu stii e ca nefiltrata a aparut cu 2 luni inainte de campania Biborteni, doar in Timisoara.

7:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home