Blogs: Sunt blogurile bune la ceva?
Prietenul meu a reusit sa dea biletele pentru Robbie Williams la scurt timp dupa ce am anuntat disponibilitatea lor pe blog. "Gata, le-am dat, poate ar trebui sa anunti...", mi-a spus intr-un e-mail. Am aflat ca le-a dat offline, insa primise doua cereri online dupa aparitia post-ului.
Tot el mi-a povestit acum cateva zile o intamplare interesanta... La o intalnire de afaceri, se prezinta in fata interlocutorului care ii spune: "Dar eu te stiu, tu nu ai un blog?". "Ba da", spune el. "Ti-am gasit adresa pe blog la Manafu", spune interlocutorul. "Da?! Pai eu ma intalnesc la pranz cu el!", a replicat amicul meu.
La "Revolutia Blogurilor", Jeremy Wright povestea cum un blogger a ajuns sa reclame pe blogul sau calitatea customer service-ului unei companii de software. Nemultumirea lui s-a propagat in blogosfera, devenind ulterior si subiect de presa. Pentru a drege situatia, compania in cauza i-a oferit blogger-ului software pe viata si l-a invitat sa se implice in dezvoltarea produselor sale in calitate de tester.
Dupa ce am auzit aceasta poveste, m-am intrebat daca si la noi blogurile pot avea un astfel de efect.
Andreea scria recent despre experienta cu o banca de la noi si cum a trimis un e-mail la customer service, incluzand si link-ul catre post-ul din blogul sau in care deplangea serviciile institutiei respective. A primit la scurt timp un raspuns cu regretele de rigoare din partea bancii pentru experienta neplacuta avuta.
Tot el mi-a povestit acum cateva zile o intamplare interesanta... La o intalnire de afaceri, se prezinta in fata interlocutorului care ii spune: "Dar eu te stiu, tu nu ai un blog?". "Ba da", spune el. "Ti-am gasit adresa pe blog la Manafu", spune interlocutorul. "Da?! Pai eu ma intalnesc la pranz cu el!", a replicat amicul meu.
La "Revolutia Blogurilor", Jeremy Wright povestea cum un blogger a ajuns sa reclame pe blogul sau calitatea customer service-ului unei companii de software. Nemultumirea lui s-a propagat in blogosfera, devenind ulterior si subiect de presa. Pentru a drege situatia, compania in cauza i-a oferit blogger-ului software pe viata si l-a invitat sa se implice in dezvoltarea produselor sale in calitate de tester.
Dupa ce am auzit aceasta poveste, m-am intrebat daca si la noi blogurile pot avea un astfel de efect.
Andreea scria recent despre experienta cu o banca de la noi si cum a trimis un e-mail la customer service, incluzand si link-ul catre post-ul din blogul sau in care deplangea serviciile institutiei respective. A primit la scurt timp un raspuns cu regretele de rigoare din partea bancii pentru experienta neplacuta avuta.
3 Comments:
recomandarea functioneaza. pe mine m-a recomandat blogosferei radu ionescu, intr-un moment in care posta zilnic si atragea multi vizitatori. sunt sigur ca si acum are trafic puternic. probabil e in top 3 cele mai vizitate bloguri din romania.
dupa ce a scris despre mine, mi-a crescut traficul considerabil si am iesit din "anonimat".
apoi am observat ca sunt inclus in blogroll de oameni pe care ii cunoasteam sau nu. mi-am dat seama ca am intrat atunci intr-o comunitate, cum spui tu.
la 'revolutia blogurilor' au venit la mine oameni sa ma cunoasca (e drept nu foarte multi), iar eu la randul meu m-am prezentat unor oameni pe care vroiam sa ii intalnesc.
deci conteaza cine te recomanda si in ce "gasca" esti.
nu am nicio idee cine e sowhat. am intrat pe blogul ei la recomandarea ta. mi-a placut, m-am abonat la ea pe Bloglines si atat. cateodata nu iti doresti sa stii neaparat cine e in spate, desi una din regulile blogging-ului spune sa iti declari identitatea.
in fine, cine e?
Sa inteleg ca la urmatoarele alegeri ne facem un partid al bloggerilor? :)
Din cauza blogului:
- am primit 2 oferte de joburi
- am fost sunat de o persoana pe care o admir foarte mult si despre care citeam doar prin ziare si reviste/ am fost invitat la o chestie super interesanta...
Sunt o gramada de avantaje. Chiar o sa ma gandesc la toate si o sa fac o lista cu ele...
Trimiteți un comentariu
<< Home