luni, iulie 31, 2006

Blogs: Regula feedback-ului

Am fost plecat din Bucuresti pentru trei zile, timp in care nu am avut acces la computer. Am redeschis laptop-ul in aceasta seara si am fost coplesit de numarul si consistenta comentariilor primite la diverse post-uri. Am vrut sa le raspund instant, insa mi-am dat seama ca mi-ar ocupa foarte mult din pretiosul timp pe care il mai am la dispozitie (pentru a finaliza cateva "lucrari") inainte de vacanta.

Aman asadar feedback-ul pentru cand ma intorc din vacanta (peste doua saptamani).

M-ar interesa insa sa citesc pana plec cateva pareri despre feedback: Exista reguli pentru feedback-ul dat post-urilor? Sa il las in comentariile post-ului sau sa deschid un post nou cand comentez un issue ce pare a fi interesant? Exista o limita de timp in care ar trebui sa raspund "provocarilor"?

2 Comments:

Blogger the architect said...

Parerea mea este ca ar trebui sa iti pastrezi comentariile in zona arborescenta a comentariilor, cam cum se intampla in listele de discutii si forumuri, cel putin pana cand comentariul (sau unul din comentarii) nu capata suficienta personalitate incat sa se desprinda si sa ii dai rang zero, independenta, viata proprie; nu cred ca optiunile acestea se exclud reciproc; cred ca doar se gradeaza.
In ce priveste termenele... sa fim seriosi; iti iei timpul necesar, in functie de volumul de feedback si obligatiile personale; nu esti call center :)

1:37 a.m.  
Anonymous Anonim said...

curs valutar bnr

schimb valutar

director web

filme trailere

horoscop, mersul trenurilor, jocuri, curs valutar, vremea, ghid

11:11 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home