luni, iulie 03, 2006

Blogs: Am fost si eu acolo

Am fost si eu la Revolutia Blogurilor si am fost uimit de numarul participantilor. Estimez ca au fost 80-100 de persoane in sala, ceea ce mi se pare destul de mult pentru o conferinta cu un fee nu tocmai mic si pe un subiect nu tocmai sexy. Poate e sexy, dar nu e "de masa".

Am fost uimit sa vad in sala putini bloggeri. Poate erau mai multi, dar nu au vrut sa se ridice in picioare la invitatia lui Jeremy. Erau insa oameni din marketing, comunicare, presa. Super!

Despre prezentarea lui Jeremy sunt sigur ca vor scrie multi participanti. De altfel, Radu a facut (si la ora asta probabil inca face) live blogging. E adevarat ca am asistat efectiv doar la introducere, preferand apoi sa stau la discutii cu cativa antreprenori ai internetului.

Cei care nu au fost acolo vor putea gasi probabil prezentarea lui Jeremy pe Metropotam (mi-a spus Dragos) sau chiar pe blog-ul evenimentului.