miercuri, iulie 19, 2006

Advertsing: Coca-Cola reinventeaza mesh-ul

Probabil ati vazut deja noua campanie outdoor a Coca-Cola. Desi nu ma incanta panoul cu sticla care erupe intr-o ploaie de cola (urasc cel mai mult sa deschid o sticla "agitata"si sa ma umplu de cola), apreciez mesh-ul de mai sus pentru "curatenia vizuala" de care da dovada. Parca nu ma irita atat de mult ca patratoasele cearsafuri agatate pe mai toate cladirile cu vedere buna din Bucuresti. Si oricum, e o inovatie in randul mesh-urilor.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

E ceva ciudat ce se intampla cu Coca Cola in ultima vreme. Idei bune, interesante, executii la fel... insa nu mi se pare ca exista pic de coerenta in mesajele lor. Apar mereu alte si alte campanii, unele dintre ele incalecandu-se... si fiecare trage cu alt mesaj spre public.

Inca o intrebare: care e producatorul de bauturi racoritoare care a sponsorizat Cupa Mondiala de anul asta? Pariez ca multi ar zice ca Pepsi.

3:44 p.m.  
Blogger Cristian said...

Cred ca Coca Cola este poate compania care a inovat cel mai mult in advertising la noi.

Incoerenta de care vorbesti tu pare sa fie indusa de "punctualitatea" proiectelor desfasurate, insa cele mai multe sunt legat in manunchi de o campanie de imagine sau promotie.

5:57 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home