duminică, iunie 04, 2006

Am fost la RHCP!



Am avut ocazia sa merg la primul concert european al Red Hot Chili Peppers. Turul european a inceput la Barcelona, pe 30 mai, si se va incheia la Londra, pe 18 iulie.

Desi nu sunt fan al trupei, am ales sa merg la concert avand in minte un playlist destul de consistent marca RHCP. In plus, stiam ca fac "show, mega-show" si pentru un moment mi-am adus aminte de faza cu ciorapul.

A fost un concert care a tinut sala in picioare, care a imbinat foarte bine piesele cunoscute ("Under The Bridge" a fost pastrata pentru bis) cu cele noi (foarte puternica "Torture Me"), care a aduse efecte vizuale fara sa abuzeze de ele si care m-au facut sa spun ca nimic nu se compara (in materie de concerte) cu un concert rock!

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

hmm fain! vreau si eu! :)

11:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

off...mai bine veneau ei in locul celor de la depeche

11:03 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ce noroc pe unii! altii asteapta cu nerabdare sa vinea rhcp in romania .. ca de.. nu au posibilitatea sa ajunga in strainatate

3:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cand vin si-n rom??

9:07 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ciuda ciuda ciuda

7:27 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ciuda ciuda ciuda

7:33 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home